گلکسی S10 سامسونگ یک کیف پول مخصوص ارزهای دیجیتال دارد

گلکسی S10 سامسونگ یک کیف پول مخصوص ارزهای دیجیتال دارد

طبق بررسی‌های اولیه گلکسی اس ۱۰ (Samsung Galaxy S10) دارای یک کیف پول مخصوص ارزهای دیجیتالی به صورت پیش‌فرض است و حالا سامسونگ به یکی از اولین تولیدکنندگان تلفن ‌های همراه هوشمند در جهان تبدیل می‌شود که این قابلیت را در پرچمداران ۲۰۱۹ خود قرار داده است.

کیف پول ارزهای الکترونیکی گلکسی اس ۱۰ به کاربران اجازه می‌دهد که ارزهای بیت کوین، اتریوم و یک ارز رمزنگاری شده‌ی مرتبط با حوزه آرایشی و زیبایی به نام Cosmo Coin را درون آن ذخیره کنند. این کیف پول از نوع کیف پول‌های سرد است به این معنی که به اینترنت متصل نخواهد بود. همچنین گوشی های سری اس ۱۰ قرار است از اپلیکیشن‌های Dapps پشتیبانی کنند. در حال حاضر تنها اپلیکیشن سامسونگ از نوع اپ‌های Dapps که قابل استفاده است، Cosmee نامیده شده و به کاربران اجازه می‌دهد در ازای نوشتن بررسی‌های مربوط به حوزه زیبایی و آرایشی، توکن‌های Cosmo دریافت کنند.

Cosmochain که یک استارت آپ کره‌ای مبتنی بر بلاک چین است، مدیریت این بخش را برعهده دارد و طبق اعلام آنها این اپلیکیشن یک نرم افزار انتشار بررسی‌های مربوط به حوزه زیبایی و آرایشیِ قدرت‌گرفته از بلاک چین است و نقش بلاک چین در اینجا این است که تمام بررسی‌ها به شکل قابل اعتماد، واقعی و با دقت بالا جمع‌آوری شوند.

سامسونگ همچنین پشتیبانی خود از یک ارز رمزنگاری شده به نام Enjin Coin را که یک ارز دیجیتالی مبتنی بر اتریوم برای گیمرها در کره جنوبی است اعلام کرده است. همچنین این کمپانی قصد دارد پشتیبانی از پرداخت‌های بدون لمس از طریق ارزهای رمزنگاری شده را در آینده‌ای نزدیک فراهم کند. سامسونگ یکی از معدود شرکت‌های فعال در حوزه گجت های هوشمند است که گوشی های با قابلیت‌های مرتبط با بلاک چین را عرضه می‌کند و قطعا حضور فعال این برند کره‌ای در این حوزه می‌تواند شرکت‌ای دیگر را نیز برای وارد شدن به بازار ارزهای دیجیتال ترغیب کند.

گوشی های بیشتری با پشتیبانی از فناوری بلاک چین وارد بازار می‌شوند

گلکسی S10 سامسونگ یک کیف پول مخصوص ارزهای دیجیتال دارد

در گذشته کمپانی Sirin Labs از گوشی Finney phone با یک کیف پول برای ذخیره ارزهای رمزنگاری شده رونمایی کرد که قیمت آن محصول در بازار هزار دلار بود .سپس HTC Exodus معرفی شد که از اکتبر سال گذشته برای پیش‌فروش عرضه شده بوده است و جالب است بدانید که خرید آن گوشی تنها از طریق ارزهای دیجیتالی انجام می‌شود و یک کیف پول برای ذخیره‌سازی توکن‌های دیجیتال که به طور ویژه و برای امنیت بیشتر، از دیگر قسمت‌های گوشی جدا شده است، در این اسمارت فون دیده می‌شود.

لازم است بدانید که از لحاظ فنی این امکان وجود دارد که هر گوشی هوشمند اندرویدی را به یک کیف پول که کلید توکن‌های دیجیتالی را نگهداری می‌کند تبدیل کرد. تنها کافی است که جدیدترین ورژن از اپلیکیشن مرورگر اینترنت اپرا را نصب کنید. کیف پول داخل این مرورگر در حال حاضر تنها از اتر پشتیبانی می‌کند اما توکن‌های دیگر نیز در آینده به آن اضافه خواهند شد.

فیل چن (Phil Chen) مدیر ارشد بخش Decentralized در کمپانی اچ تی سی، امیدهای زیادی برای گوشی های مرتبط با حوزه بلاک چین دارد، محصولاتی که می‌توانند به کاربرانشان روش‌هایی برای ذخیر‌سازی کلیدهای مربوط به هویت آنلاین خود و هویت واقعی‌شان اهدا کند. اما در حال حاضر به نظر می‌رسد که قابلیت اصلی مرتبط با ارزهای رمزنگاری شده در این گوشی ها تنها به کیف پول‌های سرد محدود می‌شود و البته مرکزی برای نصب اپلیکیشن‌های Decentralized (به طور اختصاری Dapps).

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. خب برای ما که فرقی نمیکنه

  2. همین یعنی حمایت سامسونگ از ارز دیجیتال

  3. ارز دیجیتال هم به زودی رسمیت پیدا میکنه

  4. تیتر سریع خوندم فکر کردم نوشته
    گلکسی S10 سامسونگ یک کیف پول پیدا کرده