تصاویر زنده هواوی پی ۳۰

تصاویر زنده هواوی پی ۳۰ در آستانه رونمایی به بیرون درز کرد

با انتشار عکس‌های تازه‌ای که گمان می‌رود تصاویر زنده هواوی پی ۳۰ (Huawei P30) باشند، طراحی پنل پشتی این پرچمدار آشکار شده است. هواوی تا کمتر از یک ماه آینده، از خانواده P30 رونمایی خواهد کرد.

هواوی به تازگی نخستین گوشی منعطف خود را با نام میت ایکس معرفی کرد؛ دستگاهی مجهز به تراشه کایرین 980 و مودم 5G بالونگ که به ادعای کمپانی چینی، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. اما در تاریخ 26 مارس (ششم فروردین ماه) از پرچمداران سری P30 نیز رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود هواوی پی ۳۰ پرو را با چهار دوربین در پنل پشتی و مدل استاندارد را با دوربین سه‌گانه ملاقات کنیم. تازه‌ترین تصاویر زنده هواوی پی ۳۰ نیز، سرنخ‌های بیشتری از طراحی آن به ما می‌دهند.

پیش از معرفی رسمی هواوی P20 در سال گذشته، عکس‌هایی از آن تحت عنوان Shirley به بیرون درز کرد که در واقع کدنام دستگاه بود. حالا این تصاویر از محصول تازه، آن را Vogue معرفی می‌کنند که این هم کدنام یکی از اعضای خانواده P30 است. اما از آنجایی که ماژول دوربین سه‌گانه در پنل پشتی آن دیده می‌شود، باید این عکس‌ها را تصاویر زنده هواوی پی ۳۰ قلمداد کنیم.

تصاویر زنده هواوی پی ۳۰

در زیر این مجموعه دوربین، فلش LED تعبیه شده که ظاهرا با یک سنسور فوکوس خودکار همراه است. به نظر می‌رسد پنل شیشه‌ای پشت دستگاه، کروم اندود شده باشد. عبارات VOGUE و LINK هم که روی آن درج شده‌اند، احتمالا با نام برندهای هواوی و لایکا جایگزین خواهند شد.

در پشت دستگاه اثری از حسگر اثر انگشت دیده نمی‌شود؛ این می‌تواند موید شایعاتی باشد که به وجود سنسور درون صفحه‌ای در پرچمدار جدید هواوی اشاره داشتند. فریم کناری، از کلیدهای کنترل صدا و پاور میزبانی می‌کند و در لبه پایینی نیز، درگاه USB-C را می‌توان دید؛ اما جک 3.5 میلی‌متری هدفون در آن جایی ندارد.

در هیچ‌یک از این عکس‌ها، پنل جلویی دستگاه قابل رویت نیست؛ هرچند که گزارش‌ها از وجود یک نمایشگر اولد ناچ‌دار با وضوح فول اچ دی پلاس در گوشی حکایت دارند. ناگفته نماند که وب‌سایت Digital Trends به عنوان منبع انتشار تصاویر، این گوشی را هواوی پی 30 پرو معرفی کرده است؛ ولی به دلایلی که گفته شد، شاید بهتر باشد آن را هواوی پی 30 بدانیم.

تصاویر زنده هواوی پی ۳۰