گوشی هواوی آنر ویو 20

گوشی هواوی آنر ویو 20 قابلیت گیمینگ پلاس را دریافت می‌کند

آنر در کنگره جهانی موبایل بارسلون اعلام کرده که گوشی هواوی آنر ویو 20 قابلیت گیمینگ پلاس (+Gaming) را دریافت خواهد کرد. این قابلیت٬ دنیای گیمینگ مبتنی بر Vulcan را به آنر ویو ۲۰ می‌آورد.

آنر با حضور در کنگره جهانی موبایل بارسلون رسما اعلام کرده است که 1.5 میلیون دستگاه گوشی هواوی آنر ویو 20 تا به امروز به فروش رسیده است. این باعث می‌شود آنر به بزرگترین فروشنده گوشی‌ها در چین تبدیل شود و در سایت آمازون به عنوان بهترین فروشنده‌ی گوشی در فرانسه معرفی شود.

عملکر گیمینگ پلاس در گوشی هواوی آنر ویو 20

آنر قابلیت جدیدی به نام گیمینگ پلاس (+Gaming) را برای گوشی‌هایش توسعه داده که مصرف انرژی در تراشه‌ی کایرین 980 را 20 درصد کاهش می‌دهد. این کار با استفاده از یک هوش مصنوعی برای پیش‌بینی بهترین سرعت کلاک پردازنده و پردازشگر گرافیکی مورد نیاز برای رندر فریم بعدی انجام می‌شود. این قابلیت اجرای بازی بدون مشکل در نرخ 60 فریم بر ثانیه‌ای را بدون نیاز به افزایش بیش از حد نیاز سرعت کلاک به ارمغان میاورد.

گوشی هواوی آنر ویو 20

آنر همچنین در مسیر گیمینگ مبتنی بر Vulcan قدم برمی‌دارد. این API رندر HDR برای بهبود کیفیت تصاویر در بازی‌ها را فراهم می‌کند. Epic Games سخت مشغول اضافه کردن پشتیبانی از Vulcan به بازی Fortnite است و به زودی این کار را انجام می‌دهد. این عنوان و دیگر بازی‌ها (نظیر Arena of Valor و QQ Speed) از قابلیت گیمینگ پلاس آنر پشتیبانی خواهد کرد. آنر می‌گوید در نسخه‌ی Vulcan بازی فورتنایت٬ 20 درصد مصرف انرژی بهبود پیدا می‌کند.

به مناسبت همکاری با اپیک٬ کمپانی آنر به صاحبان گوشی هواوی ویو 20 خود یک گارد اختصاصی Honor Guard را هدیه می‌دهد. برای دریافت این قاب می‌توانید به سایت HiHonor مراجعه کنید.

سنسور دوربین 3D ToF پشت قاب آنر هم اکنون می‌تواند بدن شما را برای کنترل حرکتی در بازی‌ها٬ به صورت سه بعدی ردیابی کند. در آینده٬ این سنسور برای خرید با واقعیت افزوده و تجربیات شبکه اجتماعی استفاده خواهد شد.

گوشی هواوی آنر ویو 20 و آنر 8 ایکس

Honor 8X

و اما آنر در انتها اعلام کرده که قصد دارد تا چندی دیگر یک نسخه‌ی آبی فانتوم از گوشی آنر 8 ایکس با یک شب رنگی دوگانه را به فروش برساند. از سپتامبر گذشته٬ بیش از 10 میلیون دستگاه گوشی آنر 8 ایکس و 8 ایکس مکس به فروش رسیده است.