گوشی منعطف شرکت اپل

جایگاه شرکت اپل در توسعه گوشی های منعطف نگران کننده است

برخلاف سامسونگ و هواوی٬ شرکت اپل فعلا هیچ اقدام علنی در مورد توسعه گوشی های منعطف نکرده است. همین قضیه باعث شده تا استیو وزنیاک٬ یکی از بنیانگذاران اپل در مورد جایگاه این شرکت در توسعه‌ی این گوشی‌های مدرن نگران باشد.

استیو وزنیاک٬ یکی از بنیانگذاران شرکت اپل نظرات خود در مورد گوشی های منعطف را با ما به اشتراک گذاشته است. همانطور که سامسونگ و هواوی در حال حاضر هدایت کننده‌ی راه این فناوری هستند٬‌واضح است که وزنیاک نگران این باشد که آیفون‌ها پشت سر این گوشی‌ها بمانند.

او در مصاحبه‌ای گفته است که این شرکت در زمینه‌های مختلفی در دنیای تلفن‌های هوشمند از جمله تاچ آیدی٬ فیس آیدی و پرداخت الکترونیکی اپل پی پیشتاز است. با این حال٬ او نگران این است که سامسونگ و هواوی در دنیای گوشی های انعطاف پذیر پیشتازی می‌کنند. در حال حاضر این دو گلکسی فولد (سامسونگ) و میت ایکس (هواوی) را در کنگره جهانی موبایل امسال معرفی کرده‌اند.

وزنیاک بنیانگذار شرکت اپل

استیو وزنیاک

شرکت اپل در پشت صحنه چه می‌کند؟

وزنیاک می‌گوید شرکت اپل در این بخش پیشرو نیست که همین او را نگران کرده است٬ زیرا می‌داند که گوشی های منعطف تا چقدر می‌توانند مورد استقبال مشتریان قرار گیرند. ظاهرا این فناوری توجه وزنیاک را به خوبی جلب کرده است. وزنیاک همچنین خاطرنشان کرده است که همیشه اپل مردم را شگفت زده می‌کند و آن‌ها چیزی را در پشت صحنه توسعه می‌دهند.

اگرچه گلکسی فولد سامسونگ در بسیاری از جنبه‌ها جذاب است٬ اما شبیه به یک نمونه‌ی اولیه با حاشیه‌ای بزرگ و ضخامتی زیاد است. میت ایکس هواوی حس مدرن‌تر و بهتری را به کاربران ارائه می‌کند٬ اما قیمت 2600 دلاری ممکن است از سوی مشتریان پذیرفتنی نباشد. هفته‌ی گذشته یک طراح هلندی به نام روی گیلسینگ یک گوشی آیفون منعطف مفهومی را طراحی کرده است و با نام آیفون ایکس فولد آن را صدا می‌زند. البته فعلا خبری از سوی شرکت اپل در ارتباط با عرضه یک گوشی منعطف به بیرون درز نکرده است. این طرح مفهومی می‌تواند تا حدودی آنچه باید از یک آیفون خمیده انتظار داشته باشیم را به ما نشان دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. رسما خودشو کنار کشیده

  2. این برند دیگه مرده

  3. همون اولم معلوم بود هیچ کاری نمیکنه