شیائومی ردمی نوت 7 پرو

گوشی شیائومی ردمی نوت 7 پرو با قیمتی باورنکردنی معرفی شد

شیائومی ردمی نوت 7 پرو (Xiaomi Redmi Note 7 Pro) میان‌رده‌ای 6.3 اینچی با قدرتی فوق‌العاده است. تراشه گوشی شیائومی Redmi Note 7 Pro مخصوص گیم توسعه یافته است.

در حال حاضر از شیائومی به عنوان برترین شرکت سازنده گوشی های هوشمند اقتصادی یاد می‌کنند. شیائومی به وعده خود پایبن ماند و یک ماه بعد از رونمایی شیائومی ردمی نوت 7، مدل بهبود یافته آن را معرفی کرد.

طراحی شیائومی ردمی نوت 7 پرو

از نظر سبک طراحی، تفاوت چندانی بین دو گوشی شیائومی ردمی نوت 7 و شیائومی ردمی نوت 7 پرو وجود ندارد. از جمله مهم‌ترین تغییرات ظاهری آن می‌توان به استفاده از شیشه‌های گوریلا گلس 5 در پنل پشتی و ارائه نسخه‌های رنگ گردینت اشاره کرد. در محصولات اقتصادی، معمولا با بدنه‌ای پلاستیکی رو به رو هستیم، اما در دست گرفتن شیائومی ردمی نوت 7 پرو احساس مالکیت یک پرچمدار را به کاربر القا خواهد کرد.

پنل نمایشگر 6.3 اینچی گوشی از نوع ال سی دی بوده و دارای رزولوشن 2380 در 1080 پیکسل است. این پنل نیز با استفاده از شیشه‌های گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود. حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر به میزان کمی نسبت به ردمی نوت 7 بیشتر است. با این حال، همچنان ناچ شبیه به قطره آب در بالای نمایشگر وجود دارد.

شیائومی ردمی نوت 7 پرو

نحوه قرارگیری ماژول دوربین اصلی و اسکنر اثر انگشت تغییری در مقایسه با مدل قبلی ندارد. شیائومی ردمی نوت 7 پرو روی هم رفته زیبا طراحی شده و با وجود داشتن نمایشگری بزرگ، خوش‌دست است.

سخت افزار و نرم افزار

مغز متفکر شیائومی ردمی نوت 7 پرو تراشه اسنپدراگون 675 است. این چیپست در مقایسه با اسنپدراگون 660 به کار رفته در ردمی نوت 7، جدیدتر محسوب می‌شود. کوالکام مدعی است تراشه میان‌رده اسنپدراگون 675 برای گیمینگ بهینه‌سازی شده است. این موضوع نشان می‌دهد تراشه برای پردازش سنگین‌ترین برنامه‌ها و بازی‌ها مشکلی نخواهد داشت.

بسته به نسخه خریداری شده، 4 گیگابایت یا 6 گیگابایت رم در کنار تراشه اصلی قرار دارد. ظرفیت داخلی این دو نسخه به ترتیب 64 گیگابایت و 128 گیگابایت است. فضای ذخیره‌سازی فایل را می‌توان با استفاده از کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت افزایش داد.

انرژی مورد نیاز کل قطعات سخت افزاری شیائومی ردمی نوت 7 پرو توسط یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. این باتری به لطف پشتیبانی از کوئیک شارژ 4، با سرعت بالایی شارژ خواهد شد. البته به منظور استفاده از حداکثر توان گوشی و بهره بردن از سیستم شارژ سریع آن، می‌بایست یک شارژ جداگانه خریداری کنید.

شیائومی ردمی نوت 7 پرو

دوربین شیائومی ردمی نوت 7 پرو حداقل از نظر وضوح تصاویر، هر کاربری را سیراب خواهد کرد. ماژول دوربین اصلی این گوشی، از سنسور 48 مگاپیکسلی سونی IMX586 و یک سنسور 5 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. با استفاده از این دوربین قادر خواهید بود ویدیوهایی 4K در نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط کنید. رزولوشن دوربین سلفی 13 مگاپیکسل بوده و قابلیت تشخیص چهره را فراهم می‌کند.

شیائومی ردمی نوت 7 پرو از رابط کاربری MIUI 10 استفاده می‌کند. این نسخه سفارشی‌سازی شده اندروید، بر پایه سیستم عامل اندروید 9 پای توسعه یافته است.

قیمت شیائومی ردمی نوت 7 پرو

از شنیدن قیمت شیائومی ردمی نوت 7 پرو شوکه می‌شوید! نسخه مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت ظرفیت داخلی آن، فقط 197 دلار قیمت دارد! در صورت نیاز به حافظه رم و ظرفیت داخلی بیشتر، باید 240 دلار پرداخت کنید. گوشی از دو هفته دیگر به بازار عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. نظر شما برای خودتون محترمه اما طرز بیانتون یه غرض ورزی توش هست…گوشی های شیاومی با استانداردهای فوق العاده بالاش از با کیفیت ترین گوشی های دنیا هست از نظر سخت افزاری و نرم افزاری. همیشه هم در صدر توجهات مردم و اخبار بوده.

  2. قدم نو رسیده این گوشى پایین رده ى بنجل بى کیفیت چینى رو به هوادارانش تبریک مى گویم!
    😀
    😀