گوشی گلکسی ای 90

دوربین کشویی گوشی گلکسی ای 90 سامسونگ بار دیگر تایید شد

گوشی گلکسی ای 90 سامسونگ به زودی معرفی می‌شود. یک شایعه‌ی جدید نشان می‌دهد که احتمالا دوربین Galaxy A90 به مکانیزم اسلایدی چرخشی مجهز می‌شود تا دوربین جلو و عقب گوشی یکی باشد.

سامسونگ این هفته از گوشی‌های جدید سری Galaxy A خود پرده برداشت. تنها گوشی‌های گلکسی ای 30 و ای 50 معرفی شدند٬ اما گوشی‌های دیگری از این خانواده نیز در راه هستند. گلکسی ای 90 یکی از این گوشی‌ها است. ما چند ماه پیش شایعات مختلفی را در مورد این دیوایس شنیده بودیم. انتظار می‌رود سامسونگ راه کاملا متفاوتی را برای دوربین این گوشی در پیش بگیرد. این روش می‌تواند استراتژی شرکت سامسونگ برای آینده‌ی گوشی‌های میان‌رده‌اش را نشان دهد.

دوربین جلو و عقب گوشی گلکسی ای 90 یکی خواهد بود

یک شایعه‌ی جدید ادعا می‌کند که دوربین گلکسی ای 90 می‌تواند سوار یک اسلاید شود و احتمالا به صورت چرخشی طراحی شده باشد. این می‌تواند بدان معنا باشد که دیوایس نیازی به دوربین‌های جداگانه در پشت و جلو ندارد. یک سیستم دوربین که احتمالا دوگانه یا سه‌گانه خواهد بود٬‌ هم در جلو و هم در عقب مورد استفاده قرار می‌گیرد. این باعث می‌شود کاربران بتوانند عکس‌های سلفی باکیفیت و جذابی را بگیرند.

شایعاتی متفاوت در مورد دوربین این گوشی در سه هفته پیش منتشر شده بود. آن شایعات ادعا می‌کردند که گوشی گلکسی ای 90 می‌تواند به یک دوربین پاپ آپ و نمایشگر فاقد ناچ مجهز باشد. حالا این گزارش جدید نمایشگر فاقد ناچ این گوشی را تایید می‌کنند٬‌ اما مکانیزم چرخشی دوربین چیزی نیست که هنوز به صورت صددرصدی تایید شده باشد.

ما هم اکنون می‌توانیم رنگ و جزئیات حافظه‌ی گوشی گلکسی ای 90 را تایید کنیم. همچنین اطلاعات بیشتری نیز طی هفته‌های آینده به دست ما خواهد رسید. ما مشتاقیم بیشتر با جزئیات دوربین‌های این گوشی میان‌رده آشنا شویم. واضح است که سامسونگ احتمالا دوربین منحصر به فردی را در گوشی جدید خود به کار خواهد برد.