گلکسی ای 6 پلاس

بنچمارک گلکسی ای 30 سامسونگ٬ تراشه‌ی این گوشی را افشا کرد

بنچمارک گلکسی ای 30 سامسونگ (Samsung Galaxy A30)٬ نام تراشه و ظرفیت رم این گوشی را افشا کرده است. گلکسی ای ۳۰ طی ماه‌های آینده معرفی خواهد شد.

یکی از گوشی‌های معرفی نشده‌ی خانواده گلکسی ای سامسونگ٬ گلکسی ای 30 نام دارد. به تازگی نتایج بنچمارک گلکسی ای 30 با شماره مدل SM-A305F در سایت بنچمارک‌گیری Geekbench رویت شد. سامسونگ خودش را آماده‌ی رونمایی از جدیدترین نسل گوشی‌های سری A خود می‌کند و با توجه به نتایج منتشر شده٬ A30 گوشی ضعیفی نخواهد بود. این دیوایس از تراشه‌ی اگزینوس 7885 حل قدرت خواهد گرفت که تراشه‌ی قدرتبخش مشابه با گوشی‌های گلکسی ای 8 و گلکسی ای 8 پلاس است.

اگزینوس 7885 در گوشی گلکسی ای 40 و گلکسی ام 20 سامسونگ که به زودی معرفی می‌شوند نیز حضور خواهد داشت. این تراشه می‌تواند نمونه‌ی خوبی برای جایگزین شدن با اگزینوس 9610 باشد که به گفته‌ی بنچمارک گلکسی ای 30 ٬ در این گوشی با 4 گیگابایت رم همراه خواهد بود. این دیوایس در دو نسخه‌ی 32 و 64 گیگابایتی به فروش خواهد رسید٬ اما آیا هر دو از 4 گیگ رم بهره‌مند خواهند بود٬ مشخص نیست. و در انتها این که بنچمارک گلکسی ای 30 ٬ همانند تمامی گوشی‌های آینده‌ی خانواده ٬Galaxy A با اندروید 9 پای اجرا شده است.

بنچمارک گلکسی ای 30

بنچمارک گلکسی ای 30

هیچ خبری از زمان معرفی گوشی‌های جدید سری A سامسونگ در دست نیست. البته بعید به نظر می‌رسد آن‌ها زودتر از اعضای خانواده‌ی گلکسی اس 10 سامسونگ بخواهند روانه‌ی بازار شوند؛ زیرا سامسونگ می‌خواهد در ابتدا پرچمدار جدید خود را همراه آخرین نسخه‌ی اندروید به فروش برساند. منابع ما می‌گویند سامسونگ قصد دارد این گوشی‌ها را در نیمه‌ی نخست سال 2019 میلادی معرفی کند. به هر ترتیب ما منتظریم اطلاعات بیشتری از این محصولات به دست ما برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این اندروید پای کار خودشو کرد ها

  2. خدایی الان با این مقایسه ها تفاسیری ک داریم میبینیم عقل حکم میکنه بیخیال سامسونگ شیم