دوربین گلکسی اس 10

دوربین گلکسی اس 10 با یک لمس صفحه اجرا می‌شود

سامسونگ می‌خواهد به کاربران اجازه دهد٬ دوربین گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) را تنها با لمس صفحه نمایش به اجرا درآورند. این به لطف نمایشگر Infinity-O پرچمداران سال 2019 سامسونگ به دست خواهد آمد.

سامسونگ گلکسی اس 10 سامسونگ به نمایشگر Infinity-O تازه معرفی شده‌ی سامسونگ مجهز خواهد بود که به معنای حضور یک حفره روی نمایشگر برای میزبانی از دوربین گلکسی اس 10 (دو حفره برای دوربین دوگانه در گلکسی اس 10 پلاس) است. اما این گوشی در این زمینه پیشگام نیست٬ گلکسی ای 8 اس سامسونگ اولین گوشی معرفی شده‌ی سامسونگ است که از یک دوربین درون نمایشگر بهره می‌برد.

نحوه‌ی اجرای اپلیکیشن دوربین گلکسی اس 10

اجرای دوربین گلکسی اس 10 مشابه گلکسی ای 8 اس

Galaxy A8s

یکی از قابلیت‌های جذاب این است که سامسونگ به کاربران گوشی‌های مجهز به نمایشگر Infinity-O اجازه می‌دهد با لمس صفحه نزدیک دوربین سلفی٬ اپلیکیشن دوربین را اجرا کنند. اگر کنکجاو هستید که پس از لمس صفحه٬ دوربین گلکسی اس 10 چگونه اجرا می‌شود٬ می‌توانید نحوه‌ی نمایش یافتن دوربین گوشی گلکسی ای 8 اس را مشاهده کنید. این اطلاعاتی است که یک افشاگر مشهور با حساب کاربری Ice Universe در توییتر منتشر کرده است. البته تنها تفاوت این است که دوربین درون صفحه در گوشی‌های گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس در گوشه‌ی سمت راست صفحه قرار خواهند داشت٬ این درحالیست که دوربین سلفی در گوشه‌ی سمت چپ گلکسی ای 8 اس حضور دارد.

انتظار می‌رود سامسونگ سایر ویژگی‌های سهولت بخش استفاده از گوشی٬ از جمله توانایی اجرای دوربین در هر اپلیکیشن را نیز به گوشی‌های جدید خود اضافه کند. انتظار می‌رود گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس کمتر از یک ماه دیگر معرفی شوند.