هکر ها حالا کارمندان سونی پیکچرز و خانواده هایشان را تهدید می کنند !

هکرها به تازگی در ایمیلی که Variety آن را منتشر کرده است، کارمندان سونی پیکچرز و خانواده هایشان را تهدید کرده اند. گروه پشت این حمله سایبری که خود را Guardians of Peace (نگهبانان صلح) می نامند، اولین بار در 24 نوامبر به سرورهای سونی پیکچرز حمله کردند و اطلاعات حیاتی سونی را به سرقت بردند. آنها بنا بر گفته خودشان، قصد ریشه کن کردن سونی پیکچرز را دارند.

بنا بر گفته کارمندان این شرکت، به آنها گفته شده که بعد از دریافت این پیام، دستگاه هایشان را خاموش کنند. یکی از سخنگوهای سونی پیکچرز اعلام کرده است: ما نسبت به موقعیت آگاهیم و در حال همکاری با مقامات قضایی هستیم.
هم اکنون مقامات FBI و همچنین شرکت امنیتی FireEye به همراه کارمندان واحد Mandiant در حال بررسی این پرونده و سرنخ های احتمالی آن هستند.

متن کامل این ایمیل به این شرح است:

من رئیس گروه GOP هستم که نگران تان کرده است.
برای گروه ما که یک سازمان بین المللی است، حذف کردن سونی پیکچرز از روی کره زمین کار بسیار کوچکی است. و آنچه تا به حال انجام داده ایم تنها بخش کوچکی از برنامه آینده مان است. اگر فکر می کنید این بحران پس از مدتی تمام می شود در اشتباهید. امیدتان به سر می آید و سونی پیکچرز فرو خواهد پاشید. این موقعیت [پیش آمده] تنها ناشی از [اعمال] خود سونی پیکچرز است. سونی پیکچرز مسئول تمامی عواقب است. هر چه که باشد. سونی پیکچرز از ابتدای کار به چیزی که برای هیچ کس مفید نیست وفادار بوده است. احمقانه است که فکر کنیم سونی پیکچرز از دست ما خلاص شود. سونی پیکچرز تنها تلاشی بیهوده می کند. یکی از کناری ها شما می تواند عضو ما شود.
در بسیاری از نقاط دنیا، اتفاقات بسیار زیادی که فراتر از تصور است اتفاق خواهد افتاد. ماموران ما در نقاط لازم انجام وظیفه خواهند کرد. اگر نمی خواهید از خسارت رنج ببرید، لطفا برای هدف قرار دادن خطای این شرکت اسمتان را به آدرس ایمیل پایین بفرستید. اگر این کار را نکنید، نه تنها خودتان بلکه خانواده تان هم در خطر خواهند بود.
هیچ کس نمی تواند جلوی مار را بگیرد. اما تنها راه ممکن، پیگیری خواسته های ماست. اگر می خواهید مانع کار ما شوید، کاری کنید شرکت تان عاقلانه رفتار کند.

سه شنبه گذشته، کره شمالی پس از اخبار فراوان دست داشتن این کشور در حمله به سونی پیکچرز، از طریق یکی از مقامات ناشناس و در مصاحبه با شبکه Voice of America، دخالت کره شمالی در این حمله را انکار کرد.

منبع : theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. yooooooooooohhhhhhhoooooooooooooo .mer300000

  2. :Cool:
    دمشون گرم یه شرکتو به زانو در اوردن