آپدیت اندروید 9 برای ریزر فون 2

آپدیت اندروید 9 برای ریزر فون 2 منتشر شد

سرانجام آپدیت اندروید 9 برای ریزر فون 2 (Razer Phone 2) منتشر شد. دومین نسل گوشی گیمینگ ریزر با دریافت این به‌روزرسانی٬ تمام قابلیت های اندروید ۹ پای را در دسترس صاحبانش قرار می‌دهد.

ریزر فون 2 در زمان عرضه به اندروید 8.1 اوریو مجهز بود. اکنون٬ در حالی که چند ماه از آغاز فروش آن می‌گذرد٬‌ آپدیت اندروید 9 برای ریزر فون 2 متشر شد. بسیاری شاید انتظار داشتند که این دیوایس خیلی زود آپدیت جدید اندروید را دریافت کند٬ اما این اتفاق رخ نداد. بعدا سازنده تایید کرد که این گوشی در اواخر ماه فوریه آپدیت پای را دریافت می‌کند و حالا کاربران گزارش داده‌اند که این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند.

آپدیت اندروید 9 برای ریزر فون 2 نزدیک به نسخه خام اندروید

شرکت ریزر حالا انتشار آپدیت اندروید 9 برای ریزر فون 2 را آغاز کرده است. این به‌روزرسانی نرم افزاری تمام ویژگی‌هایی که در آخرین نسخه‌ی خام پلتفرم اندروید حضور دارد را به ارمغان میاورد. ریزر می‌گوید آپدیت جدید نسل دوم گوشی گیمینگ این شرکت مستقیما با عملکرد بهتر باتری و همچنین افزایش تجربه کاربری برای بازی و سرگرمی سر و کار دارد.

ریزر هیچ سفارشی‌سازی بزرگی را روی این نسخه اعمال نکرده است تا بتواند تا حد ممکن نسخه‌ای نزدیک به نسخه‌ی خام اندروید 9 را در اختیار کاربرانش قرار دهد. این چیزیست که بسیاری از کمپانی‌ها به دنبال آن هستند و می‌تواند یک نکته‌ی مثبت برای بازاریابی فروش طلقی شود.

نسخه‌های آنلاک شده‌ی ریزر فون جدید اول از همه این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد. سپس مدل‌های AT&T این گوشی هستند که آپدیت جدید اندروید را دریافت می‌کنند. هنوز مشخص نیست صاحبان نسل اول ریزر فون چه زمانی طعم پای را خواهند چشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*