انتشار آپدیت اندروید ۹ پای به همراه EMUI 9 برای سری هواوی میت ۹ و نوا ۲ اس

انتشار آپدیت اندروید ۹ پای به همراه EMUI 9 برای سری هواوی میت ۹ و نوا ۲ اس

هواوی یکی از برترین شرکت‌ها در ارائه آپدیت های نرم افزاری محسوب می‌شود و حالا این کمپانی رابط کاربری EMUI 9 را که به همراه اندروید ۹ پای عرضه می‌شود، برای گوشی‌ های میت ۹، میت ۹ پرو، میت ۹ پورشه دیزاین و نوا ۲ اس (Huawei nova 2s) در کشور چین عرضه کرده است.

علاوه بر گوشی های سری میت ۹ و نوا ۲ اس، گوشی های پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس که در کشور چین به فروش رسیده‌اند نیز در مرحله دریافت آپدیت قرار دارند که البته عرضه این به‌روزرسانی برای آنها قبلا نیز در نقاط دیگری از جهان رخ داده بود. حالا گوشی های آنر ۹ و آنر ۹ وی ۹ نیز به رابط کاربری جدید مجهز خواهند شد که مشاهده کرده بودیم این دو دیوایس قبلا نیز در ماه ژانویه در برخی از کشورهای جهان آپدیت اندروید ۹ پای را دریافت کرده بودند.

البته باید توجه داشته باشید که اگر شما گوشی های میت ۹ و نوا ۲ اس خود را از یک کشور خارج از چین خریداری کرده باشید، به‌روز‌رسانی جدید تا چند هفته دیگر برای شما عرضه خواهد شد و این زمان‌بندی در کشورهای مختلف متفاوت است. البته همین که هواوی هنوز هم سری میت ۹ که حدودا سه سال پیش در نوامبر سال ۲۰۱۶ عرضه شده بودند را به آپدیت جدید مجهز می‌کند خبر خوبی برای کاربران قدیمی این برند چینی محسوب می‌شود.

انتشار آپدیت اندروید ۹ پای به همراه EMUI 9 برای سری هواوی میت ۹ و نوا ۲ اس

در مقایسه با رابط کاربری EMUI 8، ورژن نهم حالا ۲۵.۸ درصد سرعت پاسخ‌گویی سریع‌تری را ارائه می‌دهد و میزان روان بودن عملیات‌های مختلف درون آن نیز ۱۲.۹ درصد افزایش یافته است. تاخیر در اجرای برنامه‌ها به طور متوسط حدود ۱۰۲ میلی ثانیه کمتر شده است و فناوری GPU Turbo 2.0 به شکل عمیقی با هماهنگی قطعات سخت‌ افزاری تعبیه شده که برای یک تجربه جذاب‌تر درون بازی‌ها به کار خواهد رفت. در ضمن قابلیت‌های جدیدی که گوگل در اندروید نه پای عریضه کرده نیز از دیگر ویژگی های این آپدیت جدید خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. جالبه واسه nova3e نمیاد ولی واسه نوا ۲ اومد…هواوی هم شرکت داغونیه

  2. واسه میت ده لایت نمیاد؟؟؟