ایرپادز 2 به زودی معرفی می‌شود

روزشمار معرفی هدفون ایرپادز 2 اپل آغاز شده است

اپل در اوایل فروردین ماه 98 از هدفون ایرپادز 2 خود پرده برداری خواهد کرد. این شرکت همچنین در کنار AirPods 2 یک کیس شارژر جدید را نیز معرفی خواهد کرد.

25 مارس (5 فروردین)٬ اپل میزبان یک رویداد خبری متمرکز بر سرویس‌های ارائه شده‌اش است. اما اگر شایعات به واقعیت تبدیل شود٬ برخی محصولات سخت افزاری این شرکت نیز معرفی خواهند شد. به نظر می‌رسد هدفون ایرپادز 2 نیز جزو این محصولات خواهد بود. ما اسناد جدیدی را به دست آورده‌ایم که با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

به گزارش سایت اسپانیایی ٬AppleSfera برخی از منابع فعال در حوزه موبایل تایید کرده‌اند که اپل قصد دارد یک حفت ایرپادز  جدید را در 25 مارس معرفی کند. عرضه‌ی آن‌ها نیز چند روز بعد یعنی از 29 مارس (9 فروردین) آغاز خواهد شد. به منظور اطمینان بیشتر از این اطلاعات٬ یک تامین کننده‌ی دیگر (که درخواست کرده نامش فاش نشود)٬ ادعا می‌کند که ارتباطاتی را با تامین کنندگان آسیایی مرتبط با این محصول دارد. همین منبع همچنین یک اسکرین شات را نیز منتشر کرده که نشان می‌دهد  چرخه‌ی عمر نسل فعلی ایرپادز 28 مارس (8 فروردین)٬ درست یک روز پیش از عرضه‌ی نسل جدید آن است.

ایرپادز 2

در مورد آنچه که از رویداد معرفی ماه فروردین اپل انتظار داریم٬ در حال حاضر دو نظریه متفاوت وجود دارد. اولی که کم هیجان‌تر از دومی است٬ این خواهد بود که اپل یک کیس شارژ بیسیم جدید را نیز برای ایرپاد اصلی خود همزمان با آن معرفی خواهد کرد. این شارژر در جعبه‌ی نسل جدید هدفون اپل نیز قرار خواهد داشت٬ پس یک وسیله‌ی جانبی اصلی است.

ویژگی‌های هدفون ایرپادز 2

همچنین همانطور که گفته شد٬ اپل در کنار معرفی این کیس شارزر جدید قصد دارد از دومین نسل هدفون خود٬ ایرپادز 2 ر نیز معرفی کند. بر اساس شایعات٬ این دیوایس با بهبود در بخش صوتی٬ مقاومت در برابر آب٬ محدوده‌ی توسعه یافته و یک پوشش جدید که لغزندگی سطح دیوایس را کمتر می‌کند همراه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه