تصاویر هندزآن هواوی پی ۳۰ پرو

تصاویر هندزآن هواوی پی ۳۰ پرو و چیدمان متفاوت دوربین‌های آن را تماشا کنید

کمپانی هواوی در اواخر ماه جاری میلادی (ششم فروردین)، از گوشی های سری پی 30 در شهر پاریس رونمایی خواهد کرد. به تازگی تصاویر هندزآن هواوی پی ۳۰ پرو (Huawei P30 Pro) منتشر شده‌اند و آرایش متفاوت چهار دوربین عقب آن را آشکار کرده‌اند.

اخیرا به لطف افشاگران دنیای موبایل، رندرهای خبری این پرچمدار را دیده بودیم؛ حالا اما یک افشاگر دیگر، پا را فراتر نهاده و تصاویر هندزآن هواوی پی ۳۰ پرو را هم منتشر کرده است.

در این عکس‌ها، چیدمان عجیب دوربین‌های دستگاه را می‌توان دید و ظاهرا ماژول سه‌گانه آن، از سیستم folded optics یا لنز تاشو بهره می‌برد؛ مشابه تکنولوژی به نمایش درآمده توسط کمپانی اوپو در کنگره جهانی موبایل که زوم 10x داشت. دوربین چهارم در سمت راست این ماژول و زیر فلش LED قرار گرفته که احتمالا سنسور سه‌بعدی ToF است.

از این تصاویر هندزآن که بگذریم، اخیر عکسی هم از «ریچارد یو» مدیرعامل هواوی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شد که همین گوشی را به دست گرفته بود. البته گوشی او درون یک قاب محافظ قرار داشت و چندان واضح در عکس نیفتاده بود؛ ولی به توجه به آرایش منحصر به فرد دوربین‌هایش، می‌توان حدس زد که هواوی پی 30 پرو بوده است.

تصاویر هندزآن هواوی پی ۳۰ پرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ب بچ چیزایی دقت میکنید