بیگانگان

آیا بیگانگان در ماه زندگی می کنند؟

آیا بیگانگان در ماه زندگی می کنند؟ این سوالیست که شبکه نشنال جئوگرافیک به آن پاسخ مثبت داده است! آن هم در حالی که به برگزاری پنجاهمین سالگرد موفقیت آپولو 11 نزدیک می شویم.

دنیای نجوم در حال آماده سازی خود برای گرامی داشت مهمترین دستاورد بشر در حوزه نجوم است که همانا موفقیت آپولو 11 در فرود بر روی قمر ماه بود. در همین زمان شبکه نشنال جئوگرافیک با نمایش یک مستند عجیب در صدد است تا این اداعا که بیگانگان بر روی ماه زندگی می کنند را به آزمون بگذارد.

مستندی که در شبکه نشنال جئوگرافیک منتشر شده یک عنوان بسیار چالشی را به یدک می کشد؛ بیگانگان بر روی ماه زندگی می کنند.

در این مستند شاهد پخش تصاویری هستیم که از سوی فضانوردان آپولو گرفته شده است و در جریان تماشای مستند سوالات مهمی مطرح می شود؛ از جمله اینکه چرا سازمان ناسا طی دهه های گذشته دیگر هرگز به ماه باز نگشته است و یا اینکه فضانوردان و ناسا بر روی ماه چه چیزی را مشاهده نمودند که از گفتن آن طفره رفته اند؟ سوال مهم دیگری مطرح شد است؛ اینکه بر روی نیمه تاریک ماه چه اتفاقاتی در جریان است؟

حیات بیگانگان در اطراف ماه

اولین فرود انسان بر روی ماه با راز و رمزهای بسیاری رقم خورد و برخی اعتقاد راسخ دارند که اسراری از این سفر وجود دارد که همچنان سر به مهر باقی مانده اند. به راستی فضا نوردان بر روی ماه چه چیزی را مشاهده کردند و چرا ناسا هرگز دیگر به قمر زمین عزیمت نکرد؟ آیا بیگانگان بر روی ماه زندگی می کردند و آیا بیگانگان در اطراف ما هم زندگی می کنند؟ عکس هایی در این مستند منتشر می شود که نشان از وجود سازه هایی دست ساز بر روی ماه دارد و به نظر می رسد ساخته تمدن های پیشرفته بیگانگان باشد. این تصاویر قبلا از تلویزیون پخش نشده اند. در این مستند تصویر یک سازه سیلندر مانند در داخل یک حفره نمایش داده می شود که به هیچ عنوان نمی توان آن را ساخته طبیعت عنوان کرد.

بیگانگان

سازه های دیگری نیز بر روی ماه مشاهده می شوند که نمی توان آنها را سازه هایی طبیعی عنوان کرد که از آن جمله می توان به وجود دیش های بزرگ ماهواره ای، وسایل نقلیه و اشیاع دیگر اشاره کرد. مورد عجیب دیگری که بر روی ماه قابل مشاهده است وجود یک مکعب بزرگ و نیز دیش های بزرگ به شکل پیراشکی است که به سرعت در حال حرکت هستند. اشیا مدوری نیز مشاهده می شوند که به نظر می رسد نیروگاه هایی برای ذخیره انرژی خورشیدی باشند.

شاهد نمایش تصویر دیگری نیز هستیم که بسیار عجیب است. این تصویر یک شی عجیب متعلق به ماه را نشان می دهد که دنباله ای لوله مانند دارد و دنباله یاد شده را در سطح کورونای خورشید وارد کرده تا پلاسمای کورونا را ذخیره کند و در ادامه به سرعت محل را ترک می کنند. اما چرا بیگانگان باید به پلاسما علاقه داشته باشند و به خاطر آن تا نزدیکی خورشید سفر کنند؟ به احتمال قوی بشقاب پرنده های بیگانگان با انرژی پلاسما کار می کنند.

بیگانگان

به هر حال بر روی سطح ماه اشیا عجیب با ذوایای تیز و غیر طبیعی وجود دارند. حتی می توان هرم های نورانی بر روی ماه را نیز مشاهده کرد. بطور کلی سازه های قابل مشاهده بر روی ماه آنچنان ساختار و بافتی دارند که نمی توان آنها را سازه های دست طبیعت عنوان کرد. برخی از این سازه های این تصور را در ذهن بیننده ایجاد می کنند که نیروگاه ها، کارخانه ها و یا مجموعه های عظیم تولیدی بر روی ماه وجود دارند. در مواردی حتی احساس می کنید که شاهد یک عکس هوایی گرفته شده از فراز قطب و سازهای های انسانی بر روی آن هستید.

یکی از عجیب ترین تصاویر، عکسی  متعلق به Mare Crisium است که در واقع منطقه ای خاص در ماه به حساب می آید. این منطقه که به دریای بحران ها نیز معروف است قطری در حدود 345 مایل دارد. یکی از فضانوران ناسا عکسی از این منطقه به ثبت رسانده که نشان دهنده  وجود یک شی سیلندر مانند عظیم است که در داخل یک شی دیش مانند قرار دارد.

در ناحیه یاد شده چیز عجیب دیگری نیز وجود دارد که شبیه به دیوار های بزرگ قلعه است که دور تا دور منطقه را فرا گرفته است و به نظر برخی می تواند یک قلعه نظامی و یا شاید هم یک نیروگاه هسته ای متعلق به بیگانگان باشد. با این همه شی و سازه های عجیب قابل مشاهده بر روی ماه آیا نمی توان مدعی بود که شاید ناسا در زمان سفر خود به ماه با چیز هایی برخورد داشته که ترجیح می دهد از بازگو کردن آنها اجتناب کرده و آنها را به صورت اسرار طبیق بندی شده حفظ کند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. کاش مستندشو میزاشتی ماهم ببینیم از کجا مستندشو میتونم پیدا کنم… لطفا راهنمایی کنید

  2. کاش مستندشو میزاشتی ماهم ببینیم از کجا میتونم مستندشو پیدا کنم..لطفا راهنمایی کنید

  3. کاش مستندشو میزاشتی ماهم ببینیم از کجا میتونیم مستندشو پیدا کنیم.. لطفا راهنمایی کنید

  4. ممنونم مطلب جالبی بود اما اشیاء به اشتباه اشیاع نوشته شده است

  5. با درود بله صدرصد درسته!
    در ماموریت آپولو 11 در ویدیوى لو رفته مشاهده شده که چندین سفینه فرازمینى ها در حال حرکت توسط دوربین (نیل آرمسترانگ) که در حال پخش زنده بود ضبط شده و همچین از پایگاه هاى بسیار عظیم این بیگانگان عکسبردارى شد!
    🙂
    😉

  6. ای بابا زندگی کنن چیکارشون دارید