قاب محافظ گوشی های منعطف احتمالا با این سبک طراحی خواهند شد

قاب محافظ گوشی های منعطف احتمالا با این سبک تولید خواهد شد

کمپانی های سازنده لوازم جانبی در حال تحقیق و توسعه برای عرضه قاب های محافظ برای گوشی های هوشمند منعطف هستند و حالا برند Spigen به نظر می‌رسد که به طراحی جذابی برای گلکسی فولد سامسونگ دست پیدا کرده و تصاویر سه بعدی از قاب های محافظی که قصد دارد برای گوشی منعطف سامسونگ عرضه کند را منتشر کرده است.

تصاویر منتشر شده از قاب های محافظ گوشی های منعطف Spigen همگی سبک طراحی نسبتا یکسانی دارند و پوشش جلویی از قسمت‌های بالا و پایین نمایشگر ۴.۶ اینچی نمایشگر به همراه سیستم دوربین‌های سه گانه بر روی پنل پشتی محافظت می‌کند. سه مدل از قاب های محافظ برای گوشی گلکسی فولد تحت عنوان Tough Armor ،Ultra Hybrid و Thin Fit عرضه خواهند شد که هرکدام از آنها کلاس محافظتی متفاوتی را ارائه می‌دهد. هر سه قاب محافظ جدید قیمتی در حدود ۲۰ دلار خواهند داشت و بخش اعظم آن‌ها از پلاستیک و مواد سیلیکونی نظیر PC ،TPU و PU تشکیل شده است.

قاب محافظ گوشی های منعطف احتمالا با این سبک طراحی خواهند شد

با وجود این که قسمت بیرونی این قاب‌های محافظ Spigen تقریبا مشابه کیس‌های حال حاضر بازار موبایل به نظر می‌رسد، اما تفاوت اصلی آنها برخورداری از یک اهرم است که کمپانی های سازنده لوازم جانبی پیش از این مجبور نبودند آن را درون محصولات خود قرار دهند. گلکسی فولد سامسونگ دارای یک طراحی مانند کتاب است که از اهرمی دارای چندین چرخ دنده برای خم شدن به سمت داخل و باز شدن استفاده می‌کند. مشخص نیست که کمپانی‌های سازنده لوازم جانبی چگونه می‌خواهند این اهرم‌ها که در محصولاتی نظیر هواوی میت ایکس، گوشی منعطف موتورولا و گلکسی فولد به شکل متفاوتی طراحی شده‌اند را پوشش دهند، اما تصاویر سه بعدی از قاب های محافظ Spigen نشان می‌دهد که آنها به سادگی این کار را با پوشش قسمت بیرونی اهرم انجام خواهند داد.

همچنین در حال حاضر نحوه محافظت از نمایشگر گوشی مشخص نیست و احتمالا محافظ های صفحه فعلی نمی‌تواند این نمایشگرهای منعطف را پوشش دهند. سامسونگ هنوز به طور دقیق اعلام نکرده است که آیا گلکسی فولد از یک محافظ صفحه به صورت پیش‌فرض مانند سری اس ۱۰ برخوردار خواهد بود یا خیر، اما این کمپانی اعلام کرده است که نمایشگر این گوشی جدید برای بیش از ۲۰۰ هزار بار باز و بسته شدن تست شده و تضمین می‌شود که حدودا پنج سال استفاده سنگین کاربر را دوام بیاورد. همچنین برند کره‌ای اعلام کرده است که نمایشگر گلکسی Fold به شکلی طراحی شده که سقوط، آسیب‌های فیزیکی نظیر خط و خشت، تا شدن و غیره را بدون کوچکترین آسیبی تحمل کند.

Spigen ساخت قاب محافظ گوشی منعطف را قبل از رونمایی گلکسی فولد آغاز کرده است!

قاب محافظ گوشی های منعطف احتمالا با این سبک طراحی خواهند شد

کمپانی Zagg که یکی از برندهای فعال در زمینه ساخت لوازم جانبی گوشی های هوشمند است اعلام کرده که در حال آغاز روند تولید قاب های محافظ برای گوشی های قابل انعطاف است اما به دلیل این که هنوز هیچ مدلی از این حوزه به طور رسمی وارد بازار نشده، فعالیت آنها برای تولید کیس محافظ را به تعویق انداخته است. به دلیل مواجه شدن با چالش‌های ساخت یک نوع کاملا جدید از کیس های محافظ گوشی ها، کمپانی Zagg اعلام کرده است که منتظر دریافت دیوایس‌های نهایی خواهد ماند تا بتواند درباره محدودیت‌های بالقوه که ممکن است مهندسان این شرکت در روند تولید با آنها مواجه شوند صحبت کند. Spigen اما رویکرد متفاوتی را در نظر گرفته و به دلیل این که آنها معمولا با مدل‌های اولیه گوشی های موبایل، روند ساخت محصولات خود را آغاز می‌کنند و سامسونگ نیز جزئیات دقیق مربوط به ابعاد گلکسی فولد را اعلام کرده است ،آنها موفق به ساخت یک مدل اولیه شده‌اند تا ساخت قاب های محافظ خود را شروع کنند.

جالب است بدانید که حتی قبل از رونمایی رسمی از گلکسی فولد، این کمپانی ساخت قاب محافظ را آغاز کرده و یکی از توسعه‌دهندگان برند Spigen اعلام کرده است که کمپانی آنها حدود ۲۰ پروتوتایپ آزمایشی را برای آماده بودن با هر گزینه و احتمال ممکن طراحی کرده بود است.

ما مجبور بودیم شایعات و اطلاعات مختلف را در کنار هم قرار دهیم و تا بیشترین حد ممکن، منابع بیشتری به دست آوریم تا ساختار جدید این تلفن همراه را تحلیل کنیم.

قاب محافظ گوشی های منعطف احتمالا با این سبک طراحی خواهند شد

یکی از چالش های این کمپانی پیدا کردن بهترین متریال برای امکان‌پذیر بودن خم شدن کیس‌های خود بوده است. اهرم قاب محافظ Tough Armor طبق اعلام کمپانی سازنده از یک ماده با ساختار ویژه تشکیل شده است تا برای هدف خم شدن و انعطاف به کار رود. همچنین این کمپانی اعلام کرده است که همچنان هم در حال توسعه و آزمایش کیس‌های جدید خود است و قصد دارد آنها را در اواسط ماه آوریل و حدود زمانی که گلکسی فولد وارد بازار می‌شود، آماده‌ی عرضه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. فقط از یه جا منعطفه ؟؟؟