خرید دوربین دست دوم

وب سایت دیدنگار ، مرجعی قابل اطمینان برای خرید دوربین دست دوم و فروش دوربین دست دوم

تعهد ما در وب سایت عکاسی دیدنگار، ارائه‌ی تمامی خدمات مورد نیاز عکاسان است. به همین دلیل برای خرید دوربین دست دوم و فروش دوربین دست دوم شما هم روشی مطمئن و آسان در نظر گرفته‌ایم.

با تغییر شرایط اقتصادی و گران شدن بسیاری از تجهیزات الکترونیکی ، دوربین‌های عکاسی و تجهیزات عکاسی نیز از این اتفاق مبرا نبوده‌اند. عکاسی، هنری دوست داشتنی است که در غالب مواقع نیازمند خریداری تجهیزات گران قیمتی است. این نکته در کنار ارائه‌ی مدل‌های جدید دوربین و همچنین قابلیت‌هایی که با آنها عرضه می‌شوند، باعث شده عکاسان به صورت دوره‌ای نیاز داشته باشند که، تجهیزات عکاسی خود را به‌روز کنند.

علت اصلی راه‌اندازی بخش خرید دوربین دست دوم و فروش دوربین دست دوم در وب سایت عکاسی دیدنگار نیز، دغدغه‌ی شما عکاسان عزیز برای فروختن دوربین و تجهیزات عکاسی دست دوم خود و جایگزینی آنها با تجهیزات جدید و به‌روزتر است.

تازه در کنار این موارد، عکاسان تازه‌وارد هم قرار دارن، که طبیعتا ترجیح میدن در شروع آشنایی با این هنر دوست داشتنی از تجهیزات خوب اما با قیمت مناسب استفاده کنند. پس اگر مرکز معتبری برای فروش دوربین دست دوم وجود داشته باشه، اونها می‌تونن به دانش و تعهد افراد اون مجموعه برای خرید یک دوربین دست دوم کاربردی تکیه بکنن.

فروشگاه اینترنتی عکاسی دیدنگار ، با بهره‌مندی از تمامی مجوزهای لازم برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی همچون :

  • نماد ساماندهی وزارت صنعت و معدن
  • نماد اعتماد وزارت ارشاد
  • نماد اتحادیه کسب و کارهای مجازی

معتبرترین مرجع برای خرید و فروش دوربین دست دوم شما است.

خرید دوربین دست دوم

همونطوری که می‌دونید در وب سایت دیدنگار ، همه‌ی همکاران ما، یا خودشون عکاس هستن یا از علاقه‌مندان عکاسی. به همین دلیله که ما دغدغه‌های یک عکاس را وقتی که می‌خواد دوربینش را بفروشه یا وقتی که می‌خواد دوربین دست دوم بخره، می‌شناسیم.

ما می‌دونیم خیلی از شماها این دغدغه را دارین که موقع فروش دوربین دست دوم ، خریدار قیمتی منصفانه بهتون بده و ارزش واقعی دوربین‌تون را بدونه. ضمنا زمانی‌که قصد دارین یک دوربین دست دوم بخرین، مدام نگرانید که این دوربین عیب یا مشکلی داشته باشه که فروشنده از چشم شما پنهان کرده باشه.

ما در دیدنگار به شما یک معامله‌ی صادقانه، شفاف و راحت را تعهد می‌دهیم.

روش ما در دیدنگار برای خرید دوربین دست دوم

  • اعلام قیمت تقریبی دوربین شما فقط با یک تماس: فقط کافیه که نوع و مشخصات دوربینت را به ما بگید تا بلافاصله قیمت تقریبی دوربین را بهتون اعلام کنیم. فرآیند فروش دوربین دست دوم به مجموعه دیدنگار خیلی راحته. ما برای این که به شما اعلام قیمت کنیم، حتی نیازی نداریم که در مرحله‌ی اول دوربینت را ببینیم. اینجوری خیلی راحت‌تر و سریع‌تر می‌تونی تصمیم‌گیری کنی.
  • هر جایی که شما دوست داشته باشین دوربینتون را خریداری می‌کنیم: اگر به دفتر دیدنگار مراجعه کنید، ما خیلی خوشحال می‌شیم که از نزدیک با یک عکاس جدید آشنا بشیم. اگر هم بخواهید، کارشناس ما در منزل یا محل پیشنهادی شما، برای خرید دوربینتون حاضر خواهند شد.
  • قرار نیست دوربینت را ارزون بفروشی: خرید دوربین دست دوم و فروش دوربین دست دوم در مجموعه دیدنگار توسط عکاسان و کارشناسان متبحر و منصف اتفاق می‌افته. با بررسی مشخصات فنی و ظاهری دوربین در کنار میزان کارکرد اون، دیدنگار بالاترین قیمت ممکن را به شما برای خرید دوربین دست دوم پیشنهاد میده. این موضوع در مورد دوربین‌های حرفه‌ای‌تر مثل سری‌های DSLR می‌تونه تفاوت چشم‌گیری داشته باشه.
  • لوازم جانبی دوربین دست دوم شما هم خریداری میشه: لازم نیست نگران تجهیزات جانبی خاص دوربینت باشی. ما می‌دونیم که خیلی از اونها در دوربین جدید، به کارت نمیان. پس لوازم جانبی دوربین دست دوم شما هم با قیمتی منصفانه خریداری میشه.
  • پرداخت در لحظه‌ی خرید: وقتی برای فروش دوربین با دیدنگار به توافق رسیدید، همون لحظه پول دوربینت به حسابت واریز میشه، نه حتی یک ساعت بعد!
  • آخرین توصیه دیدنگار برای فروش دوربین دست دوم: هیچ وقت دوربینت را پیش افراد غیرکارشناس یا غیرحرفه‌ای که قدر دوربینت را بخوبی نمی‌دونن، نبر. برعکس تصور خیلی از مردم، اتفاقا بالاترین قیمت دوربین را کسی به شما پرداخت می‌کنه که ارزش واقعی اون را بدونه و با توانایی‌های اون آشنا باشه.

ضمنا اگر بعد از فروش دوربین دست دوم  ، قصد خرید دوربین دست دوم جدیدی را داری، بهت پیشنهاد می‌کنیم با توجه به وضعیت ناپایدار بازار، حتی یک روز تاخیر هم می‌تونه برات ضررهای چند میلیونی بهمراه داشته باشه. پس برای خرید دوربین جدید، قبل از فروختن دوربین قبلی، برنامه‌ریزی کن. خبر خوب اینکه :

مجموعه دیدنگار در کنار خرید دوربین دست دوم می‌تونه با بهترین قیمت و بلافاصله، یک دوربین دست دوم جدیدتر بهت معرفی کنه.

خرید دوربین دست دوم

روش ما در دیدنگار برای فروش دوربین دست دوم

  • ارسال رایگان دوربین جدید شما: روش خرید دوربین دست دوم از مجموعه دیدنگار با همون شرایط منصفانه و راحت خرید دوربین دست دوم توسط ما، اتفاق می‌افته. اگر دقیقا می‌دونی چه دوربینی با چه مشخصات و تجهیزات جانبی‌ای نیاز داری که خیلی عالیه! اگر هم بعد از فروش دوربین دست دوم نمی‌دونی با توجه به بودجه و نیازهای عکاسیت از بین مدل‌های مختلف دوربین، کدوم مدل مناسب‌ترین انتخابه، مثل همیشه می‌تونی روی پیشنهادات کارشناسای وب سایت دیدنگار حساب کنی. ما مجموعه‌ای از بهترین دوربین‌های دست دوم را که توسط دوستان عکاسمون به ما فروخته شده را با قیمتی منصفانه بهت پیشنهاد می‌کنیم. ضمنا ارسال دوربین و تجهیزات عکاسی در فروشگاه دیدنگار کاملا رایگان است.
  • ما جنس فروخته شده را پس می‌گیریم: عکاسان حرفه‌ای طبیعتا از تجهیزات گرون قیمت‌تری استفاده می‌کنن. به طور مثال قیمت یک دوربین DSLR خوب با لنزهای مورد نیازش، ممکنه بیش از 10 میلیون تومن باشه. حالا با توجه به این شرایط قیمت بازار، خیلی از ما عکاس‌ها ترجیح می‌دیم از فروشگاهی دوربینمون را بخریم که در کنار تضمین اصالت کالا، فرصتی منطقی بهمون بده که اگر به هر علتی از خریدمون پشیمون شدیم یا قصد تعویض کالای خریداری شده را داشتیم، بتونیم با کمترین دغدغه و مشکلی، این کار را انجام بدیم. ما در مجموعه دیدنگار قول می‌دیم در صورتی که شرایط این اتفاق مهیا باشه، تا 5 روز ضمانت بازگشت دوربین را توسط شما، قبول کنیم.
  • تضمین قیمت و پرداخت هزینه دوربین در محل: اینجا همه چیز برای خرید دوربین دست دوم مهیا است. روش فروش دوربین دست دوم در وب سایت دیدنگار مثل خرید اون، با همون شرایط منصفانه و قابل اعتماد اتفاق می‌افته. اول از همه قیمت دوربین و تجهیزات عکاسی ما تضمین شده است. یعنی به شما قول می‌دیم با بهترین قیمت می‌تونید یک دوربین دست دوم را از دیدنگار خریداری کنید. ضمنا به رسم همه‌ی خریدهای شما از وب سایت دیدنگار، پرداخت پس از تحویل دوربین و در محل مورد نظر شما اتفاق می‌افته.
  • آخرین توصیه دیدنگار به شما: دوربین عکاسی و تجهیزاتش، وسایلی گرون قیمت و تخصصی هستند. برای اینکه بتونید ارزش اون را حفظ کنید یا بهش آسیبی وارد نکنید، باید قبل از هر چیز از روش‌های نگهداری و استفاده از دوربین آگاه باشید. ضمنا یادتون نره که عکاسی هم مثل هر هنر دیگه‌ای، نیازمند مطالعه و آموزش مستمر است. بهتون توصیه می‌کنیم سری به بخش فیلم‌های آموزش عکاسی و سی دی های آموزش عکاسی وب سایت دیدنگار بزنید تا با عنوان‌های کاربردی‌ای که براتون آماده کردیم، بیشتر آشنا بشید.

خرید دوربین دست دوم

همه‌ی شرایطی که برای خرید دوربین دست دوم یا فروش دوربین دست دوم به شما گفتیم، تعهدات حقیقی و قلبی ما به شما عکاسای دوست داشتنی است. امیدواریم با راحت‌تر کردن شرایط برای شما بتونیم کمی از بار هزینه‌های عکاسی‌تون کم کرده باشیم و در کنار اون، یک معامله‌ی منصفانه و با آرامش را بهتون هدیه بدیم. منتظر شما هستیم.

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. ممنون از معرفی به موقع میخام یه دوربین بخرم

  2. دوربین زیر 10 تومن نیست