برای خرید آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس با طراحی لاکچری باید ۶۵۰۰ دلار بپردازید!

برای خرید آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس با طراحی لاکچری باید ۶۵۰۰ دلار بپردازید!

کمپانی Caviar یک شرکت روسی است که در زمینه‌ی ساخت و طراحی اسمارت فون ها با طراحی لوکس و اختصاصی فعالیت می‌کند. آنها به تازگی مدل ویژه‌ای از طراحی خود برای آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس با قیمت بسیار بالا را رونمایی کرده‌اند.

برند روسی خاویار معمولا به سراغ پرچمداران اپل و سامسونگ می‌رود و با به‌کارگیری متریال باارزشی مانند طلا، الماس و دیگر جواهرات، طراحی بدنه‌ی آنها را کاملا دگرگون می‌کند تا با یک گوشی هوشمند کاملا لاکچری طرف باشیم. حالا آنها در جدیدترین اثر خود به سراغ آیفون های جدید اپل رفته‌اند و طراحی ویژه‌ای برای آیفون XS و آیفون XS Max ارائه داده‌اند.

خاویار این سه مدل جدید را تحت عنوان سری Prima و با الهام‌گیری از سه اجرای داستانی کلاسیک روسیه یعنی Swan Lake ،Sleeping Beauty و La Bayadere انجام داده است. در این طراحی‌ها از بیش از ۲۰ الماس در بدنه‌ی هر مدل استفاده شده و حکاکی‌های برجسته‌ی انجام شده بر روی پنل خارجی گوشی، آنها را به شکل فوق‌العاده ویژه‌ای زیباتر کرده است. جالب است بدانید که تمام فرآیند تزیین و طراحی این گوشی های لوکس به شکل دستی انجام گرفته و برای تکمیل هر قطعه، حدود ۱۲ روز زمان توسط هنرمندان این شرکت صرف شده است.

برای خرید آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس با طراحی لاکچری باید ۶۵۰۰ دلار بپردازید!

مدل AURORA آیفون ایکس و ایکس اس مکس دارای بدنه‌ای از طلاست که چندین الماس نیز در جای جای آن دیده می‌شود. این مدل خوش آب و رنگ با قیمت‌ خیره‌کننده‌ی ۶۳۸۰ دلار به فروش می‌رسد و کادر مشکی دوربین‌های دوگانه با رنگ طلایی بدنه، تضاد جالبی در آن ایجاد کرده‌اند. مدل بعدی Odette نام دارد که از بدنه‌ی نقره به همراه الماس ساخته شده است. این مدل که یک ظاهر کاملا کلاسیک و ویژه‌ را به آیفون های پرچمدار اپل اعطا می‌کند، با قیمتی معادل ۶۴۹۰ دلار به فروش خواهد رسید. در نهایت نیز به مدل NIKIYA می‌رسیم که گران ترین مدل لوکس آیفون های ایکس اس و ایکس اس مکس است و طراحی برجسته‌ی آن به شکلی کاملا ویژه و با بهره‌گیری از چندین متریال با رنگ‌های متفاوت انجام گرفته است؛ این مدل با قیمت فضایی ۶۷۶۰ دلار وارد بازار خواهد شد.

البته توجه داشته باشید که اینها تنها قیمت پایه‌ی این محصولات خاص و لاکچری است و با بالاترین مشخصات سخت افزاری، قیمت نیز افزایش خواهد یافت. به طور مثل مدل لوکس آیفون ایکس اس مکس با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت حتی ممکن است تا قیمت ۷۶۷۰ دلار هم بالاتر برود! کمپانی سازنده این سری از محصولات خود را با هدف استفاده توسط بانوانی که به محصولات لوکس و جواهرنشان اهمیت می‌دهند تولید کرده‌ است و برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت رسمی خاویار مراجعه کنید.