چند بازی اندرویدی پولی

این چند بازی اندرویدی پولی را همین حالا رایگان دانلود کنید

چند بازی اندرویدی پولی توسط توسعه دهندگانشان به صورت رایگان در پلی استور گوگل قرار گرفته‌اند. در ادامه شما می‌توانید با این بازی‌ها آشنا شده و هر عنوان که مد نظرتان بود را دانلود کنید.

به دنبال بازی‌های جذاب و جدیدی برای گوشی اندرویدی خود می‌گردید؟ ما خبر خوبی برای شما داریم. در این مقاله چند بازی اندرویدی جدید را به شما معرفی می‌کنیم که پیشتر برای دانلود آن‌ها باید مبلغی را می‌پرداختید،‌ اما حالا برای مدت محدودی در گوگل پلی قرار گرفته‌اند.

این مجموعه شامل ژانر‌های مختلفی از بازی‌ها است و می‌توانید با مطالعه‌ی توضیحاتی که زیر عکس هر عنوان وجود دارد، بازی‌های مد نظر خودتان را دانلود کنید. لازم به ذکر است، زمانی که ما در حال نگارش این مطلب هستیم دانلود این عناوین رایگان است و تنها فرصت کمی برای دانلود آن‌ها به صورت رایگان خواهید داشت.

دانلود رایگان چند بازی اندرویدی پولی

Darkland

چند بازی اندرویدی پولی

Darkland (سرزمین تاریک) یک بازی ماجراجویی پلتفرمر است که گوگل به صورت عادی آن را با قیمت 0.99 دلار در پلی استور به فروش می‌رساند، اما حالا می‌توانید آن را برای مدت محدودی به صورت رایگان دانلود کنید. همانطور که از نامش پیداست، شما در این بازی وارد یک سرزمین تاریک خواهید شد. جایی که یک مکعب سفید رنگ روبرو خواهید بود که به صورت اتفاقی پا به این دنیای پرماجرا گذاشته است و بدون آنکه مهارت خاصی داشته باشد، می‌خواهد هرطور که شده از این جهان خارج شود.

گیم پلی این بازی از نکات قابل توجه آن است. هیچ دکمه‌ای روی صفحه وجود ندارد و نمی‌توانید به سمت عقب حرکت کنید. تنها باید با لمس صفحه این مکعب را جلو ببرید.

Black Metal Man 2

چند بازی اندرویدی پولی

این بازی، دومین نسخه‌ی بازی مهیج بلک متال من است که با قیمت 0.99 دلار در پلی استور گوگل فروخته می‌شود و شما می‌توانید آن را هم اکنون به صورت رایگان دانلود کنید. داستان این بازی به سال 1994 میلادی بازمی‌گردد و زندگی مردی را روایت می‌کند که عضو گروه‌های موسیقی متال است و قصد دارد در یک فستیوال شرکت کند. شما در طول این بازی 20 مرحله‌ای باید به او کمک کنید تا به تمام اهدافش دست پیدا کند. از مسیرهای تاریک و ناشناخته عبور کنید، تاریکی را درنوردید و با کسب مهارت، امتیاز بگیرید.

اگر از طرفداران موسیقی سبک متال هستید این بازی همان چیزیست که شما می‌خواهید. در طول بازی موسیقی‌های دیوانه‌وار سبک متال پخش می‌شود که به جذابیت هرچه بیشتر گیم پلی کمک می‌کند.

AngL

چند بازی اندرویدی پولی

منطق خود را بیازمایید و مهارت‌های حل مسئله را در این بازی پازلی و آرامش‌بخش به کار بگیرید. این بازی شامل 85 مرحله‌ی طراحی شده‌ به صورت دستی است و در به‌روزرسانی‌های بعدی به تعداد آن‌ها افزوده نیز خواهد شد. حالت بسیار سختی نیز در بازی وجود دارد که چالش بیشتری را می‌طلبد. در این حالت شما تنها اجازه دارید هر مثلث را فقط یک بار لمس کنید.

هدف بسیار ساده است. با گلوله‌های توپ باید به الماس‌ها برسید. از مثلث‌ها برای تغییر شکل خط سیر تکاملی در بازی استفاده کنید.

Diamo XL

چند بازی اندرویدی پولی

دیامو ایکس ال یک بازی اعتیادآور جدید سبک آرکید است که در شرایط معمول با قیمت 0.99 دلاری عرضه می‌شود، اما هم اکنون می‌توانید آن را به صورت رایگان از پلی استور دانلود کنید. محیط این بازی شبیه یک الماس است و شما می‌توانید کاراکتر را در پنج نقطه‌ی آن جابجا کنید تا از هرگونه برخورد با موانع در امان بماند. دشمن‌های شما در صدد از بین بردن امتیازهای موجود در این مسیر هستند. پیش از آن‌ها به آنجا برسید و امتیازها را تصاحب کنید. هرچه امتیاز بیشتری جمع کنید، کاراکترهای جدیدی را می‌توانید آزاد کنید.

Beast Towers TD

چند بازی اندرویدی پولی

Beast Towers یک بازی محافظت از برج است که گرافیک بسیار خوبی را ارائه می‌کند. شما باید در این بازی با هیولاهایی مقابله کنید که تلاش می‌کنند از قلعه‌ی خود محافظت کنند. در این بازی شما وظیفه دارید راه‌هایی برای عبور از موجی از دشمنان را ایجاد کرده و از آن‌ها عبور کنید. بیش از 40 برج مختلف پیش روی شماست. همچنین این عنوان فاقد هرگونه خرید داخل بازی یا تبلیغات است که لذت آن را دو چندان می‌کند.

Blef – Puzzle Dungeon

چند بازی اندرویدی پولی

Blef یک بازی فانتزی پیکسلی است که سبک‌های مختلفی از اجرا را ارائه می‌کند . در این بازی نیاز دارید راه خروج را در یک سطح مشخصی پیدا کنید، اما آنکه چگونه عبور کنید، انتخاب شماست. شما می‌توانید با دقت نقشه‌هایتان را طراحی کنید تا به طور سالم از این مخمصه خلاص شوید یا آنکه مانند یک جنگجوی واقعی عمل کرده و از میان هیولاها عبور کنید.

Out There Chronicles – Ep. 1

چند بازی اندرویدی پولی

اولین اپیزود بازی Out There Chronicles را همین حالا به صورت رایگان دانلود کنید. Out There Chronicles یک بازی نقش آفرینی و یک رمان گرافیکی بر اساس یک دنیای تخیلی است. کاراکتر اصلی بازی و خدمه‌اش پس از آنکه با یک کشتی از آمریکا فرار می‌کنند وارد یک سیاره‌ی بیابانی می‌شوند. اما حالا فقط خود او مانده و یک بیابان بی‌انتها که باید در آن زنده بماند.

Freelancer Simulator Inc: Game Dev clicker

چند بازی اندرویدی پولی

در این بازی شما نقش یک طراح و توسعه دهنده‌ی مستقل را ایفا خواهید کرد. با این حال به جای آنکه در یک دفتر خسته کننده باشید، کاراکتر شما لوازمش را در یک کاروان گذاشته و کارش را از ساحل آغاز می‌کند. شما وظیفه‌ی ساده‌ای دارید: پروژه‌های مختلف را با ضربه روی صفحه نمایش گوشی به اتمام برسانید، پول بگیرید و تفریح کنید.

در ابتدای بازی شما باید کارهای ساده‌ای را بدون دریافت دستمزد مناسب انجام دهید. هر زمانی که یک قرارداد را به سرانجام می‌رسانید، شما تجربه کسب می‌کنید و می‌توانید رفته رفته با کسب تجربیات بیشتر، مبالغ بیشتری را نیز دریافت کنید. کاراکتر شما می توانید گرسنه یا خسته شود، پس مطمئن باشید که همه چیز به درستی انجام می‌شود. در اینجا یک فروشگاه نیز وجود دارد که می‌توانید از آنجا غذا، وسایل و مبلمان تهیه کنید. شما با پیشرفت می‌توانید حتی فریلنسرهایی را نیز به استخدام خود درآورید تا با وجود آن‌ها پول پارو کنید و کسب و کارتان را در شهر راه بی‌اندازید. هیچ تبلیغاتی در بازی وجود ندارد، اما اگر علاقه داشته باشید، می‌توانید از یک فروشگاه مخصوص اقدام به خرید اسکین و کاراکترهای جدیدتر کنید.

Retro Pixel

چند بازی اندرویدی پولی

Retro Pixel (مکعب پیکسلی) یک بازی پازلی فکری با ژانر ماجراجویی است که به صورت عادی با قیمت 1.49 دلار عرضه می‌شود، اما حالا می‌توانید آن را به صورت رایگان از پلی استور دانلود کنید. در این بازی شما باید یک مکعب را هدایت کنید و با عبور از موانع مختلف آن را به در خروجی برسانید تا وارد مرحله‌ی بعدی شوید. در هر مرحله، شما باید راه جدیدی را برای رسیدن به در خروجی پیدا کنید که همین باعث جذاب شدن بازی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. حوصله رایگانشونم ندارم چ
    برسه غیر رایگانشون

  2. این مطالب بیشتر بدرد کشور های دارای قانون کپی رایت میخوره
    واگر نه مردم تو ایران این بازی ها را قبلا رایگان دانلود میکردند
    الان هم رایگان دانلود میکنند و در آینده هم رایگان دانلود خواهند کرد
    در واقع مردم تو ایران تمامی بازی ها را چه پولی باشد و چه نباشد ، میتوانند رایگان دانلود کنند