پورشه کاین

قبل از خرید پورشه کاین به این نکات دقت کنید

ایراد گرفتن از خودروهای کمپانی پورشه یکی از سخت‌ترین کارهایی است که یک کارشناس می‌تواند انجام دهد و این موضوعی است که خرید پورشه کاین را بسیار راحت می‌کند. از زمانی که فردیناند پورشه اقدام به طراحی این خودروها کرده، تا الان در سال ۲۰۱۹، روند فروش و تولید خودروهای پورشه رو به رشد بوده است. می‌بینیم که در سال‌های کوتاه هم تغییراتی در این خودروها به وجود آمده که عملا خرید و فروش پورشه کاین را در بازار تحت تاثیر قرار داده است.

در این مطلب می‌خواهیم به شما نشان دهیم که قبل از خرید پورشه کاین باید به چه مواردی توجه داشته باشید و انتظار چه ویژگی‌هایی را داشته باشید.

مشخصات فنی مهم‌ترین فاکتورها در خرید پورشه کاین

وقتی که در مورد پورشه کاین صحبت می‌کنید، با مدل‌های مختلفی مانند کاین s، کاین توربو، کاین هیبرید، کاین gts و کاین ماکان مواجه هستید که این مدل کاین معمولی تنها یکی از آنهاست. در این مدل از خودروها از موتورهایی در سه نسخه با شش سیلندر، ۸ سیلندر و ۸ سیلندر توربو استفاده شده است. موتورهای ۶ سیلندر دارای حجمی معادل 3.6 لیتر بوده و توان تولید ۳۰۰ اسب‌بخار قدرت را دارند. این در حالی است که موتورهای ۸ سیلندر در حجم 4.6 لیتر بوده و توان تولید ۴۰۰ اسب‌بخار در مدل معمولی و ۵۰۰ اسب بخار در مدل کاین توربو هستند.

در خرید پورشه کاین به این موضوع توجه داشته باشید که ماشین‌های بسیار سریعی هستند. شتاب این خودروها به شکلی است که سرعت صفر تا صد کیلومتر بر ساعت را در 4.7 ثانیه طی می‌کنند و در مدل ۲۰۱۹ آن‌ها این زمان به 3.7 ثانیه کاهش یافته است. بنابراین شما به عنوان خریدار پورشه کاین با یک خودرو تمام اسپرت مواجه هستید که هم از لحاظ سرعت و هم از لحاظ قدرت می‌تواند یک خودروی فوق العاده برای شما باشد.

پورشه کاین

نقاط قوت پورشه کاین

زمانی که برای خرید پورشه کاین وارد بازار می‌شوید باید به این نکته توجه داشته باشید که این خودرو بالاترین سطح ایمنی را به شما هدیه می‌دهد. از لحاظ ایمنی پورشه کاین ۵ ستاره ایمنی از اروپا را دریافت کرده که می‌تواند مربوط به بخش‌های مختلف آن باشد. در این خودرو از ترمزهای بسیار قوی استفاده شده که شتاب خودرو را به صورت لحظه‌ای کنترل می‌کنند. در ضمن استفاده از سیستم کیسه‌های هوا و سایر سیستم‌های ایمنی باعث می‌شود که راننده و سرنشینان وضعیت خوبی داشته باشد.

داشتن شتاب فوق العاده و همچنین استفاده از جعبه دنده اتوماتیک ۸ سرعته مواردی است که به راننده انعطاف‌پذیری بیشتری می‌دهد. این یعنی راننده بدون این که زحمت زیادی متحمل شود می‌تواند به راحتی تغییرات خودرو را اعمال کنند. طراحی خودرو به شکلی است که مرکز ثقل آن بسیار پایین قرار می‌گیرد و این یعنی تعادل بیشتر در سرپیچ‎ها. پورشه کاین به عنوان یک کراس اوور در بازار شناخته می‌شود که امکان قراردادن آن در خانواده شاسی‌بلندها نیز وجود دارد. بنابراین به عنوان یکی از لوکس‌ترین شاسی بلندهای موجود در بازار ایران شناخته می‌شود و از لحاظ زیبایی می‌توانید ادعا کنید که یکی از بهترین خودروهای جهان را دارید.

نقاط ضعف پورشه کاین

نمی‌دانم تا چه اندازه تجربه رانندگی با پورشه کاین را دارید، اما زمانی که این خودرو را از فاصله نزدیک می‌بینید یا با آن رانندگی می‌کنید، متوجه می‌شوید که ایراد گرفتن به این خودرو بسیار سخت است. البته چیزی که در این مورد به شما کمک می‌کند، نگاه به سایت دیوار و قیمت پورشه کاین است که ممکن است کمی تو ذوق بزند. خرید و فروش پورشه کاین با مبلغی بین ۸۰۰ میلیون تا ۲ میلیارد تومان در بازار ایران انجام می‌گیرد. این یعنی درصد بسیار کمی از مردم ایران توان خرید چنین خودرویی دارا دارند و احتمالا ما در بین آنها نخواهیم بود.

از جمله ایراد دیگری که به هنگام خرید پورشه کاین باید به آن توجه داشته باشید، بحث نگهداری پرهزینه و تامین قطعه برای تعمیر آن است. این خودروی لوکس نیاز به توجه ویژه‌ای دارد و لازم است که برای لوازم مصرفی آن مبلغ بیشتری نسبت به خودروهای معمولی بپردازید. این موضوع در کنار قیمت پورشه کاین برای خریداران معمولی به یک مشکل بسیار سخت محسوب می‌شود و اگر قبلا تجربه چنین کاری را نداشته‌اید، شاید بهتر باشد به همان خودروهای ایرانی و چینی بسنده کنید.

به عنوان نتیجه‎گیری لازم به ذکر است که خرید پورشه کاین نیاز به مبلغ بالایی دارد، اما همین مبلغ بالا شما را به خودرویی می‌رساند که می‌توانید سال‎ها از آن با اطمینان بالا استفاده کنید و کیفیت رانندگی منحصر به فردی را تجربه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. خواستم بخرم الان پشیمون شدم خخخ

  2. خدای الان پول خرید همین پرایدو نداریم که۵۰تومنه الان میایی همچین میگی قبل خرید پورشه کاین… انگار سبزی فروشیه قبل خرید سبزی به این نکات دقت کنید

    • خرید و فروش پورشه کاین با مبلغی بین ۸۰۰ میلیون تا ۲ میلیارد تومان در بازار ایران انجام می‌گیرد. این یعنی درصد بسیار کمی از مردم ایران توان خرید چنین خودرویی دارا دارند و احتمالا ما در بین آنها نخواهیم بود. خب میریم همون خرمونو سوار می شیم

  3. خیلی ممنون بخاطر نکات مفیدی که ذکر کردین
    الان این نکاتو یاد گرفتم،از پورشه کاینم خیلی خوشم میادا
    اما پولشو ندارم 🙂
    برای اینم یه مطلب میذارین؟چون کسی که پول پورشه کاینو داره عمرا نمیاد توی سایت محترمتون که بخاد این نکاتو یاد بگیره…ما میایم که هنوز پنجاه درصدش مونده