آپدیت جدید شیائومی می 9

آپدیت جدید شیائومی می 9 با قابلیت مخفی کردن ناچ صفحه منتشر شد

آپدیت جدید شیائومی می 9 (Xiaomi Mi 9) که در قالب یک نسخه آزمایشی از MIUI منتشر شده، می‌تواند قسمت ناچ بالای نمایشگر گوشی را مخفی کند.

20 فوریه (1 اسفند) کمپانی شیائومی از نسخه 5 جی گوشی شیائومی می 9 پرده برداشت. در نخستین موج فروش این گوشی در چین کمتر از 1 دقیقه زمان لازم بود تا تمام دستگاه‌های موجود فروخته شود. با این وجود هنوز هم مشتریان زیادی شبانه روز منتظر هستند تا موج دوم فروش آنلاین این گوشی آغاز شود و یکی از آن‌ها را سفارش دهند.

جزئیات آپدیت جدید شیائومی می 9

در همین گیر و دار،‌ دیروز آپدیت جدید شیائومی می 9 و می 9 ترنسپرنت ادیشن در قالب نسخه‌ی توسعه دهندگان MIUI منتشر شده که یک قابلیت خوب را برای کسانی که به ناچ بالای صفحه علاقه‌ای ندارند به همراه دارد. بر اساس بازخوردهایی که از سوی کاربران دریافت شده، پس از نصب این نسخه‌ی بتا که MIUI 10 9.3.1 نام دارد، گوشی‌های شیائومی می 9 می‌توانند ناچ بالای نمایشگر را پنهان کرده و هم ارتفاع با بریدگی قطره‌ای شکل بالای صفحه، یک صفحه‌ی باریک مشکی را به کاربر نشان دهند. علاوه بر این، نسخه‌ی پایدار آپدیت جدید شیائومی می 9 که به زودی عرضه خواهد شد نیز مصرف بیش از حد سرویس‌های گوگل را برطرف می‌کند.

شیائومی می 9 به عنوان آخرین پرچمدار این کمپانی چینی با یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی همراه است که از شارژ سریع بیسیم 20 وات پشتیبانی می‌کند. این نخستین گوشی هوشمند در جهان است که چنین سرعت شارژ بیسیمی را ارائه م‌کند. به گزارش شیائومی، این فناوری سریع‌تر از شارژ سیمی 18 وات در مدل می 8 است. در یک مقایسه بین سه گوشی بزرگ ارائه کننده فناوری شارژ بیسیم، می‌توان گفت که می 9 شارژ 100 درصدی را در 90 دقیقه ارائه می‌دهد در حالی که این زمان ارائه در هواوی میت 20 پرو برابر با 124 دقیقه و در آیفون ایکس اس مکس اپل نیز 257 دقیقه است.