تمام ظرفیت شیائومی می ۹ تنها در ۵۳ ثانیه به فروش رفت!

تمام ظرفیت شیائومی می ۹ تنها در ۵۳ ثانیه به فروش رفت!

شیائومی می 9 (Xiaomi Mi 9) به عنوان پرچمدار ۲۰۱۹ شیائومی چند روز پیش و در جریان کنگره جهانی موبایل بارسلونا رونمایی شد و حالا امروز با آغاز رسمی اولین مرحله فروش این گوشی تنها در عرض ۵۳ ثانیه تمام ظرفیت آن توسط کاربران چینی خریداری شده است!

امروز صبح عرضه شیائومی می ناین به طور رسمی آغاز شد. قیمت مدل دارای ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ ظرفیت داخلی ۲۹۹۹ معادل ۴۴۸ دلار بود، در حالی که مدل دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگ ظرفیت داخلی آن با قیمت ۳۲۹۹ و ۴۹۳ دلار به فروش می‌رسید. این فروش از طریق فروشگاه‌ها و کانال های تجاری گسترده شامل شیائومی مال، شیائومی هوم، Xiaomi Youpin ،فروشگاه بزرگ رسمی تی مال ،Jingdong ،Suning Tesco ،Gome Internet ،Vipshop، فروشگاه رسمی شیائومی اکسپرینس استور، نقاط عرضه مستقیم شیائومی، Dixintong ،happy Brookstone و خرده‌فروشی‌های اصلی کشور چین انجام گرفته است.

طبق اعلام اطلاعات رسمی اولین مرحله از فروش این پرچمدار قدرتمند تنها در عرض ۵۳ ثانیه به اتمام رسیده است و مرحله فروش بعدی قرار است ۱۰ صبح به وقت محلی در روز ۵ مارس (۱۴ اسفند) انجام شود. همچنین روز جمعه مدل اکسپلورر ادیشن شیائومی و شیائومی اس ای نیز وارد فاز فروش خواهند شد و جالب است بدانید که از همین حالا تنها بر روی پلتفرم فروش Jingdong یک میلیون رزرو از سوی خریداران انجام گرفته است!

تمام ظرفیت شیائومی می ۹ تنها در ۵۳ ثانیه به فروش رفت!

Though Lei Jun کرده است که ظرفیت می ۹ به سرعت تمام نخواهد شد و در واقع اتمام موجودی محصول به دلیل محبوبیت بسیار بالای این گوشی بوده است. هم‌بنیانگذار و مدیر شیائومی، لین بین، بیانیه بر روی کانال رسمی خود در ویبو منتشر کرده است و از کاربران به دلیل اتمام ظرفیت عذرخواهی کرده و اعلام کرده است که کمپانی به شدت در حال تلاش برای افزایش ظرفیت تولید بوده و همچنین فروش می ۹ اکسپلورر ادیشن در روز جمه توسط او یادآوری شده است.

از قابلیت‌های کلیدی پرچمدار ۲۰۱۹ شیائومی که باعث ثبت این رکورد فوق‌العاده در بازار شده است می‌توان به نمایشگر ۶.۳۹ اینچی امولد از پنل‌های سامسونگ به همراه پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی، دوربین‌های سه گانه ۴۸، ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی، باتری ۳۳۰۰ میلی آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع وایرلس فلش با توان ۲۰ وات اشاره کرد.

همچنین می ۹ از پنجمین نسل سنسور اثر انگشت درون نمایشگر برخوردار است که آن را به سومین محصول شیائومی در زمینه‌ی برخورداری از سنسورهای زیر صفحه تبدیل می‌کند. سرعت این سنسور بسیار بالاست و حتی آن را می‌توان با سنسورهای خازنی مقایسه کرد.