گوشی اسلایدر هواوی

پتنت‌ها نشان می‌دهند گوشی اسلایدر هواوی در دست طراحی است

شرکت هواوی پتنت‌هایی را منتشر کرده که نشان می‌دهد احتمالا در آینده‌ای نزدیک شاهد معرفی گوشی اسلایدر هواوی خواهیم بود. قاب جلویی این گوشی تماما نمایشگر است و برای دسترسی به دوربین سلفی باید آن را به سمت بالا بکشید.

شیائومی می میکس 3 و آنر مجیک 2 دو نمونه‌ی مدرن از گوشی های اسلایدر هستند. و با توجه به افزایش محبوبیت طراحی بدون حاشیه٬ یک پتنت منتشر شده نشان می‌دهد گوشی اسلایدر هواوی احتمالا می‌تواند در آینده‌ای نزدیک معرفی شود. همانطور که در رندرها مشخص است٬ این گوشی هوشمند به نمایشگر تمام صفحه‌ی خود که تا بالاترین نقطه‌ی صفحه نیز امتداد دارد می‌بالد. اگرچه چانه‌ی پایینی صفحه کمی ضخیم است که می‌تواند نشان دهد این گوشی یک گوشی کاملا بالارده نخواهد بود.

در موارد مشاله٬ طراحی اسلایدر دو دوربین را در خود جای می‌دهند که با یک فلاش LED همراه است. معمولا چنین چینشی برای دوربین‌های پشتی گوشی نیز منطبق است٬ اما این گوشی اسلایدر هواوی از ترکیبی متفاوت استفاده کرده تا حتی بتوان از دوربین سه گانه نیز روی قاب پشتی استفاده کرد.

گوشی اسلایدر هواوی

با نگاهی به قاب پشتی در این طرح٬ متوجه عدم حضور اسکنر اثر انگشت در این بخش می‌شویم. در نتیجه٬ یک سنسور اثر انگشت اپتیکال زیر صفحه می‌تواند راه حل خوبی برای ارائه‌ی این فناوری بیومتریک باشد. اگرچه به عنوان جایگزین٬ هواوی می‌تواند این اسکنر را زیر دکمه‌ی پاور که کنار گوشی قرار دارد نیز جای دهد.

گوشی اسلایدر هواوی می‌تواند از خانواده پی اسمارت یا Y باشد

چون این پتنت در ابتدای راه است٬ هیچ تضمینی وجود ندارد که حتما گوشی اسلایدر هواوی عرضه شود. اما اگر عملی باشد٬ ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم چینی‌ها این طراحی را برای یکی از گوشی‌های میان‌رده خانواده هواوی پی اسمارت یا هواوی Y در نظر بگیرند. تا اینجا که در رندرهای منتشر شده از گوشی‌های پرچمدار خانواده هواوی پی 30 نشانی از حضور مکانیزم اسلایدر وجود ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این که با طرح های قبلی فرقی نداره