طراحی وان پلاس ۷

طراحی وان پلاس ۷ را در ویدیویی 360 درجه از این گوشی تماشا کنید

پیش‌تر اطلاعات جسته و گریخته‌ای درباره مشخصات فنی و طراحی وان پلاس ۷ (OnePlus 7) به دست آمده بود. این پرچمدار، به تازگی در ویدیویی 360 هم به نمایش درآمده است تا نقاب از چهره‌ی مورد انتظار آن برداشته شود.

این رندر ویدیویی که در حساب توییتر افشاگری با نام کاربری @OnLeaks منتشر شده است، طراحی وان پلاس ۷ را از زوایای مختلف به تصویر می‌کشد. انتظار می‌رود دوربین سلفی دستگاه، دارای مکانیسم پاپ-آپ باشد و به همین دلیل بود که شایعات اخیر، از وجود یک نمایشگر تمام صفحه و بدون ناچ در آن حکایت داشتند.

همچنین در پشت دستگاه، یک ماژول دروبین سه‌گانه قرار خواهد داشت؛ اما جزئیات این سه دوربین، فعلا نامشخص باقی مانده است. دیگر مولفه‌های طراحی وان پلاس ۷ ، در تناسب با دو پرچمدار قبلی کمپانی چینی هستند و چندان جای تعجب ندارند. اخیرا تصویری هندزآن و منتسب به این گوشی، در شبکه اجتماعی ویبو هم دست به دست شد تا نکته مبهمی درباره نمای جلویی دستگاه باقی نماند.

طراحی وان پلاس ۷

البته چنانچه این عکس اصالت داشته باشد؛ چرا که در حال حاضر، گوشی های هوشمند زیادی را (از جمله ویوو V15 پرو) با دوربین سلفی پریسکوپی می‌توان یافت و شاید در تصویر بالا، به جای وان پلاس 7 یکی از آن‌ها به نمایش درآمده باشد.

ویدویی ۳۶۰ درجه از طراحی وان پلاس ۷

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بیاته از دست ادم دوربینش خورد شده