محصولات سایپا

عرضه محصولات سایپا به بازار تا پایان سال به 15 هزار دستگاه می‌رسد

گروه خودروسازی سایپا قصد دارد تا پایان سال عرضه محصولات خود را به 15 هزار دستگاه برساند. عرضه محصولات سایپا با هدف تنظیم بازار خودرو بوده و در این راستا میزان تولیدات خود را تا 90 درصد افزایش داده است.

در ماه گذشته وزیر صنعت، معدن و تجارت در راستای افزایش رضایت مشتریان و تحویل خودروهای ثبت‌نامی مشتریان، دستورالعملی را به خودروسازان داخلی اعم از ایران خودرو و سایپا ابلاغ کرد که بر اساس این خودروسازان موظف هستند 80 درصد از تولیدات خود را به تعهدات معوقه خود اختصاص دهند و فقط 20 درصد از آن‌ها را می‌توانند به صورت فروش فوری به بازار عرضه کنند. در همین راستا گروه خودروسازی سایپا میزان تولیدات خود را افزایش داده تا بتواند محصولات زیادی را به بازار عرضه کند.

افزایش عرضه محصولات سایپا

گروه خودروسازی سایپا خبر داد میزان تولیدات این شرکت حدود 90 درصد رشد داشته است و این رشد نیز پایدار خواهد بود. همچنین این گروه متذکر شد تا پایان اسفند 97 میزان عرضه محصولات سایپا به 15 هزار دستگاه خودرو می‌رسد. در هفته گذشته نیز حسین کاظمی طرقی، معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا عنوان کرد مراحل تحویل خودروهای پیش‌فروش شده به مشتریان با سرعت بیشتری انجام می‌شود و در روزهای آینده سرعت آن افزایش پیدا خواهد کرد.