جعبه گشایی و بررسی ویدیویی ویوو V15 پرو (گجت تی وی)

جعبه گشایی و بررسی ویدیویی ویوو V15 پرو (گجت تی وی)

ویوو وی ۱۵ پرو (vivo V15 Pro) جدیدترین گوشی این برند چینی است که ماه فوریه به جهان معرفی شد و در جعبه گشایی و بررسی ویدیویی این دیوایس قصد داریم مهمترین قابلیت های آن را آزمایش کنیم و ببینیم کمپانی سازنده چه محتویاتی درون جعبه برای ما قرار داده است.

مشخصات فنی گوشی ویوو وی 15 پرو

ویوو V15 Pro قطعا به دلیل نمایشگر کاملا تمام صفحه و دوربین سلفی کشویی آن شناخته می‌شود و به همین دلیل ابتدا قصد داریم به سراغ بررسی این دو ویژگی برویم. گوشی جدید ویوو به یک نمایشگر سوپر امولد ۶.۳۹ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۱۶ پیکسل مجهز شده که از گستره‌ی رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند و تراکم ۴۰۰ پیکسل بر هر اینچ را در اختیار کاربران را قرار می‌دهد. طراحی خاص این نمایشگر و کاهش حاشیه‌های بالا و پایین آن به طور کامل، باعث شده است که نسبت نمایشگر به بدنه، رقم ۸۵.۹ را نشان دهد. دوربین سلفی ویوو وی ۱۵ پرو یک غول ۳۲ مگاپیکسلی است که مکانیزم کشویی آن به شکل خودکار و از طریق موتورهای تبعیه شده در آن انجام می‌گیرد.

پردازنده یازده نانومتری اسنپدراگون ۶۷۵ با فرکانس ۲ گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Adreno 612، شش و هشت گیگابایت حافظه رم در کنار ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت داخلی با قابلیت ارتقا تا سقف ۲۵۶ گیگابایت دیگر از طریق کارت حافظه جانبی میکرو اس دی، سیستم عامل اندروید ۹ پای به طور‌ پیش‌فرض در کنار رابط کاربری Funtouch 9، دوربین سه گانه شامل سنسورهای ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و دو سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با لنز ۱۳ میلی‌متری و سنسور ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 برای تشخیص عمق میدان، قابلیت فیلمبرداری 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و فلش ال ای دی، باتری لیتیوم پلیمری ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع برای رساندن شارژ دیوایس به ۲۴ درصد در تنها ۱۵ دقیقه، پورت میکرو یو اس بی، بلوتوث ۵.۰، ضخامت ۸.۲ میلی‌متری و وزن ۱۸۵ گرمی از دیگر مشخصات اصلی این دیوایس محسوب می‌شوند.

کمپانی سازنده گوشی های جدید خود را در دو رنگ آبی و قرمز با نام‌های Topaz Blue و Coral Red به فروش می‌رساند و اگر می‌خواهید بدانید درون جعبه‌ی آن چه آیتم‌هایی قرار دارد، جعبه گشایی و بررسی اولیه‌ی گوشی ویوو وی 15 پرو در ویدیوی امروز گجت تی وی را از دست ندهید:

آنباکس و بررسی اولیه ویدیویی ویوو وی ۱۵ پرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. کجا باید خرید؟
    این مملک ما که چیزی گیر نمیاد