خرید X1

بررسی ارزش خرید X1 ؛ شاسی بلند کوچک بی ام و

بی ام و x1 بعد از بی ام و x5 و x3 در سال 2009 برای به دست گرفتن بازار شاسی بلندهای کوچک وارد بازار شد. این شاسی‎بلند کوچک در خانواده x در انتهای لیست خودروها از لحاظ قدرت قرار می‌گیرد. با این حال نسل اول خودرو به علت کیفیت ساخت بالا، قیمت مناسب و هزینه نگهداری کم مورد توجه خانواده‌های اروپایی قرار گرفته بود و در مجموع فروش خوبی را تجربه کرد.

این خودرو در حال حاضر در نسل دوم در حال تولید است و یکی از پرطرفدارترین شاسی بلندهای بی ام و در سراسر جهان محسوب می‌شود. اگر قصد خرید بی ام و x1 را دارید هم اکنون می‌توانید نسخه‌های صفر و دست دوم این خودرو را در سایت دیوار مشاهده کنید.

خرید X1

بررسی ارزش خرید بی ام و X1 نسل اول در ایران

بی ام و x1 نسل اول تا سال 2012 راهی به بازار ایران پیدا نکرد. برای اولین بار در این سال فروش بی ام و X1 فیس لیفت شده در ایران آغاز شد و بر خلاف انتظارها این نسخه نتوانست در بین ایرانیان ثروتمند که علایق بسیار زیادی به خودروهای شاسی بلند دارند جایگاه مناسبی پیدا کند. البته عوامل زیادی برای این عدم موفقیت بازار خرید و فروش نسل اول در ایران وجود دارد. اولین مورد جفت دیفرانسیل نبودن این شاسی بلند است که برای اولین بار در سری x بی ام و دیده می‌شد. نکته بعدی ضعیف بودن موتور برای یک شاسی‎بلند لوکس در این بازه قیمتی است که ارزش خرید بی ام و x1 نسل اول را بسیار پایین می‌آورد.

قیمت بی ام و x1 نسل اول در نسخه‌های 2013 تا 2015 از حدود 450 میلیون تومان شروع و به بیش از 650 میلیون تومان نیز می‌رسد. در این بازه قیمتی رقبای بسیار سر سختی است برای بی ام و x1 وجود دارند که با امکانات بیشتر و مدل‌های جدیدتر کار را برای این کراس‎اوور آلمانی بسیار سخت‌تر کرده‌اند. البته وجود نام بی ام و برای فروش رفتن آن کافی به نظر می‌رسد با این حال نمی‌توان گفت که این خودرو ارزش خرید بالایی دارد.

خرید X1

بررسی ارزش خرید بی ام و x1 نسل دوم در ایران

عرضه بی ام و x1 نسل جدید در سال 2016 یک قدم بزرگ رو به جلو برای این خودرو محسوب می‌شود. در ابتدا طراحی خودرو تا حد امکان به نسخه‌های جدید بی ام و X3 و X5 شبیه شده است که از این نظر برتری زیادی نسبت به نسل قبلی خود دارد. در بخش امکانات نیز پیشرفت بسیار خوبی دیده می‌شود و حالا بی ام X1 لوکس‌تر از قبل به نظر می‌رسد. نسخه وارد شده به ایران یعنی بی ام و x1 25i نسبت به مدل‌های قبلی موجود در ایران دارای موتور قدرتمندتری است که یک نکته مثبت دیگر برای این نسل محسوب می‌شود.

نقطه ضعف اساسی خودرو یعنی 4 چرخ فعال نبودن آن با حضور در سری X چندان تطابق نداشت و خوشبختانه نسخه وارد شده به ایران از نوع 4 چرخ متحرک است که این مشکل را رفع کرده است. موتور این خودرو از نوع 2 لیتری 4 سیلند توربو شارژ است که حدود 80 اسب بخار نسبت به نسل قبلی قوی‌تر شده و با خروجی 231 اسب بخاری شرایط بسیار بهتری پیدا کرده است. گیربکس 8 دنده اتومات بی ام و نیز عملکرد کم نقصی دارد. به این ترتیب با خرید بی ام و x1 جدید می‌توانید صاحب یک خودرو سریع‌تر و پرشتاب‌تر نسبت به نسل قبلی شوید ضمن این که مصرف ترکیبی 6.6 لیتر خودرو نیز به نوعی یک رکورد در بین شاسی‎بلندهای ایران محسوب می‌شود.

به این ترتیب خرید و فروش بی ام و x1 نسل دوم توانست شرایط بسیار بهتری نسبت به نسل اول آن پیدا کند. در بازارهای جهانی نیز از سال 2016 و با عرضه این نسل فروش بی ام و X1 رشد قابل توجهی پیدا کرده است که نشان‎دهنده ارزش خرید بالای این خودرو است. قیمت بی ام x1 نسل جدید حدود 800 میلیون تومان است که آن را وارد بازار رقابت سطح بالاهای بازار کرده است. واقعیت این است که بی ام و x1 در نسل دوم خودرو دوست داشتنی است که می‌توانست فروش بالایی نیز تجربه کند. اما قیمت بالای آن و وجود رقبای قدرتمند شاسی‎بلند ژاپنی در این رده قیمتی شرایط را برای این خودرو سخت کرده است.

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*