خرید بی ام و X3

قبل از خرید بی ام و X3 رقبای آن را بشناسید

بی ام و X3 یکی از بهترین و شیک‎ترین محصولات این کمپانی آلمانی است که برای افرادی که به دنبال خودروهای SUV کوچک با قابلیت‎های اسپرت هستند یک انتخاب عالی و ایده‎آل است. این خودرو که در کلاس کراس‎اور یکی از خودروهای محبوب بازارهای جهانی می‎باشد در سه نسل متفاوت ساخته شده است.

بی ام و X3 به عنوان یکی از پرفروش‎ترین خودروهای کلاس کراس‎اور کمپانی بی ام و ترکیبی عالی از کارایی قوی با چابکی رانندگی می‎باشد که در بازارهای جهانی رقبای سرسختی همچون ولوو XC60، مرسدس بنز  GLC و آئودی Q5 را در مقابل خود می‎بینید. در این مقاله به مقایسه خودروهای نام برده در مدل 2017 می‎پردازیم.

بی ام و X3 مدل 2017

بی ام و X3 ٢٠١٧ در مدل پایه خود از یک پیشرانه محرک 2000 سی سی 4 سیلندری  استفاده می‎کند و به یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک مجهز گشته است. این خودروی توربوشارژی توانایی تولید 240 اسب بخار قدرت را دارد و می تواند شتاب اولیه 6.5 ثانیه و حداکثر سرعت 230 کیلومتر بر ساعت را به ثبت برساند. طراحی بسیار خوب فضای داخلی کابین به همراه سواری بی‎نظیر و فرمان‎پذیری بالای آن باعث محبوبیت بسیار آن در دنیا شده است.

مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 10.2 لیتر می‌باشد و به جدیدترین امکانات و آپشن‌های روز دنیا تجهیز شده است که شامل سیستم ترمز و پایداری، سیستم امنیتی و کیسه‎های هوا، کنترل کروزر، سنسور پارک، سیستم تهویه مطبوع، سیستم صوتی و تصویری، سیستم‎های ارتباطی مانند بلوتوث و WIFI، سیستم هوشمند تنظیمات صندلی و روشنایی و انواع آپشن‌های مورد نیاز دیگر می شود. این خودرو دارنده 5 ستاره ایمنی از اروپا می‎باشد که تضمین امنیت بالای آن است و تنها ایرادی که می‎توان به آن وارد کرد توانایی آفرود پایین و قیمت بالای آن است.

خرید بی ام و X3

ولوو XC60

ولوو XC60 را می‌توان فرشته نجات این کمپانی از ورشکستگی دانست چرا که نسل قبلی آن به مدت یک دهه بدون تغییر به بازار عرضه می‌شد و تقریبا محبوبیت خود را از دست داده بود. ولوو XC60  دارای یک طراحی کاملا جدید است و در چند پیشرانه مختلف ارائه می‌شود. پیشرانه پایه این خودرو یک موتور 2000 سی سی توربوشارژ 4 سیلندری می‌باشد که توانایی تولید 250 اسب بخار قدرت را دارد و با توجه به مدل هیبریدی و بنزینی آن شتاب اولیه بی نظیری مابین 4.9 تا 5.6 ثانیه دارد و می‌تواند 260 کیلومتر بر ساعت سرعت خود را به نمایش بگذارد. این خودرو از به‌روزترین امکانات و آپشن‌ها در ساخت خود استفاده کرده است و به همین دلیل یکی از سرسخت‎ترین رقبای خریدوفروش بی ام و X3 در بازارهای جهانی می‌باشد. ولوو XC60 در 3 تیپ متفاوت در بازارهای جهانی بین 40 تا 60 هزار دلار به فروش می‌رسد.

ولوو ایکس سی 60

مرسدس بنز GlC

این خودرو می‌تواند یک تصور و تجربه جدید از خودروهای کلاس کراس اوور را به راننده القا کند. مرسدس بنز GlC به سبب داشتن سیستم تعلیق بی نظیر و استاندارد خود و همچنین هندلینگ و فرمان‌پذیری عالی و کنترل جریان هوا شهرت بالایی دارد. این خودرو در اصل ترکیبی از یک خودروی کراس اوور و کوپه می‌باشد که طراحی بی نظیر و ظاهری زیبا، اسپرت و جذاب دارد. مرسدس بنز برای این خودروی خود 7 مدل موتورو متفاوت در سال 2017 در نظر گرفته است که شامل 3 موتور دیزلی، سه موتور بنزینی و یک موتور هیبریدی است.

در موتورهای بنزینی توانایی تولید 211 تا 367 اسب بخار قدرت را دارند و می‌توانند شتاب اولیه 4.9 ثانیه را ثبت کنند. در کل با توجه به مدل و تیپ‎های مختلف، آپشن‎ها و امکانات مدرن و بی‎نظیری استفاده شده که توانسته GlC را به یکی از محبوب‎ترین خودروهای کراس‎اور جهان تبدیل کند و توانسته تقریبا تمام سلیقه‎های مختلف را جذب و راضی کند. این خودرو هم از قیمت پایه 49 هزار دلار شروع به فروش محصولات خود کرده و با توجه به تیپ و مدل و آپشن‎ها تا 60 هزار دلار هم افزایش می‎یابد.

مرسدس بنز GLC

آئودی Q5

یکی دیگر از رقیبان سر سخت بی ام و X3 ، آئودی Q5 2017 می‌باشد که با طراحی و ظاهری جدید و بهبود عملکرد خود توانسته در بازارهای جهانی محبوبیت بالایی پیدا کند. نمای جلوی این خودرو همانند مدل Q7 همین کمپانی است و شکلی اسپرت و زیبا پیدا کرده است. استفاده از پنجره‌های مشبک ویژگی بارز محصولات آئودی است که اصالتی بی نظیر را پدید آورده است. آئودی Q5 سال2017 دارای 4 موتور بنزینی که قدرت، شتاب و سرعت های متفاوتی دارند. مدل هیبریدی این محصول هم فوق‎العاده شگفت‎انگیز می‎باشد و با تولید 340 اسب بخار قدرت توانسته قدرت خود را به تمامی رقبای خود دیکته کند. آئودی Q5 هم از جدیدترین آپشن‎ها و امکانات روز دنیا در تمامی مدل‎های خود بهره برده است و با توجه به تفاوت‎ها، مدل و تیپ‎های متفاوت از 50 هزار دلار تا 65 هزار دلار در بازارهای جهانی خرید و فروش می‎شود.

آئودی کیو 5

خرید و فروش بی ام و X3 مدل 2017 در ایران

بی ام و X3 و همتای آلمانی خودش، مرسدس بنز GlC نسب به دو رقیب سرسخت دیگر در بازارهای ایران رونق بیشتری دارند. خرید بی ام و X3 در بازارهای ایران و سایر بازارهای جهانی به نسبت سایر رقبا به خوبی انجام می‌شود و فروش بالاتری دارند که تاثیر برند آن‌ها را نمی‌توان نادیده گرفت. بی ام و X3 در نسل‌های مختلف در ایران وجود دارد و همین امر باعث شده که بازار کارکرده آن نیز رونق بالایی دارد.

قیمت بی ام و X3 مدل 2017 در ایران

قیمت بی ام و X3 مدل 2017 در بازارهای ایران تا سقف 1.3 میلیارد تومان به فروش می‎رسد، همچنین مدل‎های کارکرده این خودرو را می‎توان از قیمت 200 میلیون تومان تا 1 میلیارد معامله کرد. بی ام و X3 سال2017 در مدل‎ها و تیپ‌های مختلف در بازارهای جهانی از 43 هزار دلار تا 70 هزار دلار قیمت‎گذاری شده است.

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. وا چند وقته نمیدونم ما به چشم کسی پول دا اومدیم