AR Emoji گلکسی اس 10

AR Emoji گلکسی اس 10 می‌تواند در لحظه حرکات بدن شما را نشان دهد

AR Emoji گلکسی اس 10 قدرتمندتر و کاربردی‌تر از گذشته شده است. حالا گوشی Galaxy S10 شما می‌تواند حرکات بدن شما را در لحظه روی کاراکتر دیجیتالی که از شما می‌سازد٬ به نمایش بگذارد.

آیا آرزو داشتید AR Emoji بتواند همانند شما برقصد؟ این با آخرین گوشی‌های پرچمدار سامسونگ ممکن است. AR Emoji گلکسی اس 10 می‌تواند حرکات بدن شما را در لحظه روی آواتار دیجیتالی که ایجاد کرده‌اید٬ به نمایش بگذارد. این کار با قابلست Digital Avatar در DeepMotion ممکن است. این کار با پویانمایی برای ثبت حرکات شما در لحظه از طریق نمای دوربین متفاوت است. این یک روش کاملا منحصر به فرد است که حرکات شما را در قالب یک آواتار دیجیتالی نشان می‌دهد.

DeepMotion توسط متخصصان شرکت‌های بزرگی همچون دیزنی٬ پیکسار٬ یوبی‌سافت و مایکروسافت هدایت می‌شود. سامسونگ با استفاده از فناوری هوش مصنوعی و نظریه کنترل روباتیک٬ استفاده از DeepMotion را ممکن می‌سازد. این بدان معناست که AR Emoji گلکسی اس 10 ارتباط بین زبان بدن و ایموجی را برقرار می‌کند. این قابلیت در مقایسه با نسل گذشته‌ی خود که به حالات صورت و حرکات ساده‌ی سر محدود می‌شد٬ بسیار بهتر عمل می‌کند.

عملکرد AR Emoji گلکسی اس 10

کاربران حالا قادر خواهند بود با استفاده از دوربین پشتی٬ حرکات کامل بدن خود را ضبط کنند یا از طریق دوربین سلفی حرکات بالاتنه‌ی آن‌ها ضبط شود. این بدان معناست که می‌توانید فیلمی از یک اموجی از خودتان را در هنگام رقصیدن با موسیقی مورد علاقه‌تان ضبط کنید. اموجی واقعیت افزوده سامسونگ می‌تواند راه جدیدی را برای برقراری ارتباط با اشخاصی که به آن‌ها علاقه‌مندید به وجود آورد. به طور مثال می‌توانید حرکات بدن خود هنگام سلام کردن را در کاراکتر مجازی که ایجاد کرده‌اید نیز ارائه کنید.

همانطور که پیشتر اشاره کردیم٬ نحوه‌ی اجرای این قابلیت مشابه نسل گذشته‌ی آن است. AR Emoji حالا کاربردی‌تر و مفیدتر شده است٬ پس کاربران می‌توانند بیشتر از گذشته با ساخت فیلم‌های جذاب سرگرم شوند.