نگاه اولیه ویدیویی به طرح مفهومی هوندا ای در نمایشگاه خودرو ژنو 2019

نگاه اولیه ویدیویی به طرح مفهومی هوندا ای در نمایشگاه خودرو ژنو 2019

هوندا تقریبا دو سال پیش بود که از طرح مفهومی خودروی مدل هوندا ای (Honda e) در نمایشگاه خودرو فرانکفورت رونمایی کرد و حالا یک بار دیگر در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۹ که به تازگی اجرای آن آغاز شده، شاهد این طرح مفهومی جذاب هستیم.

این خودروساز ژاپنی از مدت‌ها پیش در حال ساخت یک مینی مدرن با پیشرانه‌ی الکتریکی است و حالا در نمایشگاه خودرو ژنو ما می‌توانیم یک ورژن جدیدتر از طرح مفهومی هوندا e که به محصول نهایی نزدیک‌تر است را مشاهده کنیم. در طراحی بدنه‌ی این کانسپت از لبه‌ها و گوشه‌های کاملا گرد و منحنی استفاده شده و این زبان طراحی به داخل کابین خودرو نیز ادامه یافته است. یک داشبورد کاملا لمسی در سرتاسر قسمت جلویی ماشین کشیده شده تا ظاهری آینده‌نگرانه به این خودروی لوکس بدهد. آینه‌های هوندا ای نیز به جای طراحی کلاسیک، به شکل نمایشگرهای قابل تنظیم در داخل فضای کابین خودرو قرار گرفته‌اند و دو دوربین در طرفین در‌های جلو، تصویر عقب را به راننده نشان می‌دهند.

گفته می‌شود که کمپانی هوندا قصد دارد این محصول را در اواخر سال ۲۰۱۹ وارد فاز تولید انبوه کند و گویا از همین حالا هم پیش‌فروش نوبتی و امکان رزرو کردن جایگاه خرید برای آن آغاز شده است. در ادامه با گجت تی وی همراه باشید تا با مشخصات و نگاه اولیه‌ی ویدیویی به این خودروی الکتریکی جذاب آشنا شوید:

نگاه اولیه به طرح مفهومی هوندا ای در نمایشگاه خودرو ژنو 2019

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چه طراحی خنده داری داره