آنر مجیک 2 3D

گوشی هواوی آنر مجیک 2 3D با دوربین سه بعدی و خنک کننده گرافین معرفی شد

گوشی هواوی آنر مجیک 2 3D رسما معرفی شد. Honor Magic 2 3D از نظر ظاهری مشابه نسخه اصلی این گوشی است، اما عملکرد سه بعدی آن بهبود چشمگیری پیدا کرده و حالا به سیستم خنک کننده گرافین مجهز است. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت آن بیشتر آشنا شوید.

همانطور که وعده داده شده بود، آنر یک نسخه‌ی جدید از گوشی پرچمدار مجیک 2 خود را معرفی کرد. این گوشی آنر مجیک 2 3D نام دارد و یکی از مهم‌ترین اشکالاتی که در نسخه‌ی اصلی وجود داشت را برطرف کرده است: دو سنسور 2 مگاپیکسلی عمق در جلو کاملا بی‌فایده بود.

آنر مجیک 2 3D

اما آنر در گوشی آنر مجیک 2 3D خود همانطور که از نامش پیداست، یکی از سنسورهای 2 مگاپیکسلی جلویی را با یک دوربین دارای ساختار نوری سه بعدی سودمندتر جایگزین کرده است که می‌تواند برای تشخیص چهره پیشرفته و تشخیص عمق بهتر، صرف نظر از شرایط نوری بپردازد. هرچند هنوز به صورت رسمی تایید نشده که این سنسور از ساختار نوری یا فناوری وقت پرواز استفاده می‌کند، اما تصاویر نشان می‌دهند که این سنسور می‌تواند نوری باشد.

مشخصات فنی آنر مجیک 2 3D

علاوه بر این، یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب آنر مجیک 2 3D ، تجهیز آن به سیستم خنک کننده گرافین برای عملکرد بهتر سیستم به صورت پیوسته است. عملکرد کایرین 980 زیر قاب این گوشی عملکرد بهتری را نسبت به نسخه‌ی اصلی مجیک 2 ارائه می‌کند. در بخش حافظه نیز این گوشی از 8 گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی 512 گیگابایتی، دقیقا مطابق نسخه‌ی پیشین بهره‌مند خواهد بود.

آنر مجیک 2 3D

این دیوایس با قیمت 864 دلار در کشور چین به فروش خواهد رسید. این قیمت به مراتب نسبت به نسخه اصلی مجیک 2 گران‌تر است که دلیل آن هم عملکرد بهترش در سنسورهای سه بعدی و اضافه شدن سیستم خنک کننده است. مشخص نیست آنر قصد داشته باشد این گوشی را به دیگر بازارهای جهانی نیز عرضه کند یا آنکه فقط منحصر به بازار چین است.