ال جی برای ساخت موبایل منعطفی آماده می‌شود که از هر طرف باز خواهد شد!

ال جی برای ساخت موبایل منعطفی آماده می‌شود که از هر طرف باز خواهد شد!

مدیران ال ‌جی چندی پیش به طور قاطع تاکید کردند که آنها عجله‌ای برای عرضه یک گوشی قابل انعطاف و رقابت با کمپانی‌هایی نظیر سامسونگ و هواوی ندارند اما آنها درباره دیوایس هایی که نمایشگر آن‌ها قابل گسترش از هر سمت باشد، صحبت نکرده‌اند و به نظر می رسد که این کمپانی کره‌ی به سختی در حال کار بر روی این طرح مفهومی است.

به تازگی پتنتی از یکی از گوشی های جدید ال جی منتشر شده که طراحی عجیب آن را نشان می‌دهد. این دیوایس که شبیه به هیچ محصولی نیست که تا به حال دیده‌ایم، از هر طرف باز می‌شود و نمایشگر آن از طرفین گسترش می‌یابد. برخلاف گوشی های فعلی بازار که پنل پشتی آنها از یک قسمت یک‌تکه تشکیل شده و تمام قطعات را در کنار هم نگه می‌دارد، در پنل پشتی گوشی عجیب ال جی از چند قطعه مختلف استفاده شده که هرکدام به طور جداگانه حرکت می‌کنند تا ابعاد دیوایس در حالت‌های مختلف تغییر کند و افزایش یابد. این موضوع در کنار یک نمایشگر قابل گسترش به کاربران اجازه می‌دهد که لبه‌های بدنه را بیرون بکشند و در واقع ابعاد دیوایس را تغییر دهند.

ال جی برای ساخت موبایل منعطفی آماده می‌شود که از هر طرف باز خواهد شد!

گسترش لبه‌های بدنه هم از بالا و پایین نمایشگر و هم از طرفین انجام می‌شود تا در واقع شاهد گسترش همه جانبه دیوایس جدید ال‌جی باشیم. همچنین مجددا این قسمت‌ها می‌توانند به حالت قبلی خود بازگردند تا سایز بدنه کوچک‌تر شده و کاربران در همان حالت اولیه از دیوایس خود استفاده کنند.

از ظاهر تصاویر این پتنت مشخص است که چند قابلیت نرم افزاری به طور اختصاصی برای این فرم فاکتور طراحی می‌شود و رابط کاربری نیز به طور هوشمند می‌تواند ابعاد نمایشگر را شناسایی کرده و محتوا را برای آن بهینه‌سازی کند. احتمالا اگر کمپانی ال‌ جی برای تولید این دیوایس قصد جدی داشته باشد، اخبار جدیدی را طی روزهای آینده از آن خواهیم شنید. ال‌جی احتمالا به این زودی‌ها وارد حوزه گوشی ‌های قابل انعطاف نخواهد شد و به نظر می‌رسد که این محصول راهکار این برند کره‌ای برای پاسخگویی به نیاز بازار باشد.

اما اگر گوشی منعطف ال جی وارد بازار شود به احتمال زیاد این محصول تحت سری ال جی وی نامگذاری خواهد شد، زیرا محصولات جدید و نوآورانه این برند معمولا تحت این عنوان روانه بازار می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. پس زوده زوده میخاسته کاری دیگه ای کنه