گوشی تاشو سامسونگ

سامسونگ مشغول ساخت دو گوشی تاشو دیگر شبیه به هواوی میت ایکس است

سامسونگ مشغول ساخت دو گوشی تاشو دیگر است که طراحی متفاوتی نسبت به آنچه گلکسی فولد (Galaxy Fold) ارائه می‌کند را دربر می‌گیرند. گفته می‌شود یکی از آن‌ها شبیه به هواوی میت ایکس، گوشی منعطف تازه معرفی شده هواوی خواهد بود.

زمان زیادی از معرفی نخستین گوشی تاشو سامسونگ به نام گلکسی فولد نمی‌گذرد، اما به نظر می‌رسد این کمپانی در حال کار بر روی ساخت دو گوشی منعطف دیگر است که از طراحی متفاوتی نسبت به گلکسی فولد برخوردار خواهند بود. گلکسی فولد از سبک طراحی شبیه به یک کتابچه‌ی 7 اینچی استفاده می‌کند، اما گفته می‌شود یکی از گوشی‌های در دست طراحی سامسونگ شبیه به هواوی میت ایکس است، یک نمایشگر که به جای تا شدن به طرف داخل، به دور دیوایس پیچیده است.

اما به جز این، تولیدکنندگان دیگر نیز به زودی از گوشی های منعطف خود پرده برداری خواهند کرد. شاید مهم‌ترین آن‌ها موتورولا ریزر باشد. گفته می‌شود این دیوایس به یک نمایشگر تاشو عمودی با یک صفحه‌ی کوچکتر که در بیرون آن قرار داده شده، مجهز خواهد بود. با این حال سامسونگ شاید نسبت به واکنشی که در مورد نمایشگر کوچکتر گوشی خود از سوی کاربران گوشی گلکسی فولد دریافت می‌کند، قصد حذف آن را داشته باشد.

زمان معرفی دو گوشی تاشو جدید سامسونگ

سامسونگ می‌خواهد یکی از این دو گوشی تاشو جدید خود را در اواخر سال 2019 میلادی یا اوایل سال 2020 معرفی کند و از دیگری در زمانی نامشخص پرده برداری کند.