فناوری فناوری نمایشگر گلکسی فولد

سامسونگ فناوری نمایشگر گلکسی فولد را به اپل و گوگل می‌فروشد

سامسونگ می‌خواهد فناوری نمایشگر گلکسی فولد (Galaxy Fold) را به دو رقیب بزرگ خود یعنی اپل و گوگل بفروشد. بنابراین باید منتظر رونمایی از یک آیفون منعطف و گوگل پیکسل تاشو در آینده‌ای نه چندان دور باشیم.

فناوری نمایشگر گلکسی فولد سامسونگ بی‌شک نوآورانه است و همراه با دیوایس‌های مشابهی نظیر هواوی میت ایکس، بر آینده‌ی تلفن های هوشمند تاثیرگذار خواهند بود. حالا به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد صفحات نمایشگر تاشو خود را به اپل و گوگل نیز بفروشد تا آن‌ها نیز از چنین فناوری بهره‌مند شوند.

اپل و گوگل شیفته‌ی فناوری نمایشگر گلکسی فولد

بر اساس گزارش منتشر شده از رسانه کره‌ای ETNews، سامسونگ هم اکنون نمونه‌هایی را برای اپل و گوگل فرستاده است که می‌تواند به آن‌ها کمک کند گوشی های هوشمند منعطف خود را به تولید انبوه برسانند. البته چنین اقدامی بی‌سابقه نیست. سامسونگ یکی از شرکت‌های تولیدکننده‌ پنل نمایشگر برای آیفون است،‌ بنابراین هم اکنون نیز می‌تواند علاوه بر یک رقیب قدرتمند، برای اپل یک شریک خوب نیز باشد.

اگر شایعات واقعیت داشته باشند ، ما می‌توانیم به زودی با گوشی منعطف اپل و گوگل در سراسر جهان ملاقات کنیم. به نظر می‌رسد سامسونگ با هواوی و اوپو نیز در زمینه‌ی نمایشگرهای منعطف در ارتباط است.

خمش کن، مثل سامسونگ

به نظر می‌رسد از مدت‌ها پیش اپل به عرضه‌ی یک آیفون منعطف فکر می‌کرده است. چند روز پیش، پتنت‌هایی از سوی اپل منتشر شد که می‌توانند نشان دهند این آیفون خمیده چگونه خواهد بود. در سمتی دیگر مشخص نیست آیا گوگل قصد داشته باشد گوشی پیکسل 4 را با یک نمایشگر منعطف راهی بازار کند، یا در آینده به دنبال اکتشاف در این فناوری بگردد.

ETNews می‌گوید سامسونگ هم اکنون قادر به تولید سالانه 2.4 میلیون پنل خمیده است و اگر تقاضایی وجود داشته باشد، می‌تواند آن را تا 10 میلیون پنل نیز برساند.

بنابراین ما همچنان باید منتظر بمانیم تا گوشی‌های دیگر برندها نیز با بهره‌گیری از فناوری نمایشگر گلکسی فولد یا چیزی شبیه به آن وارد بازار شوند و رقابت در بین محصولات منعطف داغ‌تر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*