خرید پاژن

نکاتی که قبل از خرید پاژن باید بدانید

اگر به فکر خرید پاژن هستید و به دنبال گزینه‌های مختلف در بازار یا در سایت دیوار می‌گردید، توصیه می‌کنیم که حتما صبر کنید و بررسی این خودروی شاسی بلند را در این مطلب مطالعه کنید. پاژن یکی از ماشین‌های محبوب برای آفرود و مسیرهای صعب‌العبور در طبیعت است و معمولا بهترین انتخاب برای افراد عاشق طبیعت محسوب می‌شود. این خودرو انعطاف‌پذیری بالایی دارد و به همین دلیل خرید و فروش پاژن در ایران بسیار پر رونق است.

در این مطلب ابتدا مشخصات فنی پاژن را مورد بررسی قرار می‌دهیم و با ذکر چند دلیل به شما خواهیم گفت که آیا خرید پاژن گزینه خوبی است یا خیر.

توجه به مشخصات فنی در خرید پاژن

وقتی که به سایت دیوار سر می‌زنید یا می‌خواهید به یک نمایشگاه مراجعه کنید، در جریان خرید پاژن حتما باید در مورد مشخصات فنی آن اطلاعات کامل داشته باشید. در این خودرو از یک موتور بنزین سوز شش سیلندری از نوع V6 استفاده شده است که در آن ۲۴ سوپاپ قرار دارد. این موتور می‌تواند حداکثر توان ۱۶۱ اسب بخار در ۵ هزار دور در دقیقه و هر نهایت گشتاور ۲۴۵ نیوتن متر در ۲۵۰۰ در دور در دقیقه فراهم کند. سیستم سوخت رسانی استفاده شده در این خودرو از نوع انژکتوری بوده و آرایش قرار گیری سیلندرها در آن خورجینی است.

شاید برای شما جالب باشد که خرید و فروش پاژن بیشتر برای آفرود و مسیرهای صعب العبور انجام می‌گیرد. این موضوع به این دلیل است که در آنها از یک گیربکس ۵ دنده دستی استفاده شده و سیستم انتقال قدرت آن در قسمت موتور جلو قرار می‌گیرد. این موضوع باعث می‌شود که پاژن در پستی و بلندی‌ها دچار مشکل نشود. در ضمن در این خودرو دیفرانسیل به شکلی است که چهار چرخ خودرو را درگیر می‌کند و از کمک فنرهای عقب و جلو برای گرفتن ضربه کمک می‌گیرد. در ضمن در این خودرو شما می‌توانید با سرعتی معادل ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت حرکت کنید و این یعنی پرداخت قیمت پاژن برای شما می‌تواند توجیه‌پذیر باشد.

خرید پاژن

نقاط قوت پاژن

مدل‌های مختلفی از پاژن در سایت دیوار و در بازار وجود دارد و هر کدام از آنها ویژگی‌های مختص به خود را دارند. اما به طور کلی در همه آنها شاهد استفاده از یک بدنه و گیربکس بسیار قوی هستیم که عملا خودرو در شرایط مختلف دچار مشکل نمی‌شود. قدرت موتور این خودرو نسبت به اندازه و ظاهر آن بسیار خوب است و هماهنگی بین گیربکس و موتور فوق‎العاده است. این یعنی شما در شرایط مختلف می‌توانید بین سرعت و قدرت موتور تعادل ایجاد کنید و از خرید پاژن به خودتان افتخار کنید.

اگر به مشخصات فنی ذکر شده در بند قبل توجه کرده باشید، شاید سرعت ۱۷۰ کیلومتر برای یک خودروی شاسی بلند مانند پاژن جالب به نظر برسد. بله خودرو پاژن این امکان را به شما می‌دهد که از آن به عنوان یک خودروی شهری استفاده کنید. در واقع اگر چه در حال حاضر حجم وسیعی از بازار خرید پاژن بیشتر مربوط به حوزه آفرود و طبیعت گردی است، اما شما با پرداخت قیمتی حدود ۶۰ تا ۷۰ میلیون تومان می‌توانید یکی از مدل‌های مناسب آن را صاحب شوید و حتی در خیابانهای شهر با آن جولان دهید.

معایب پاژن

برای پیدا کردن نقاط ضعف خودرو پاژن هم کار سختی ندارید. در این خودرو از یک موتور قوی استفاده شده است، اما به همان نسبت مصرف سوخت آن هم بالاست و به عنوان یک خودروی آلاینده شناخته می‌شود. شما هیچ وقت نمی‌توانید آن را به عنوان یک خودروی زیبا یا حتی به عنوان یک خودروی خانوادگی معرفی کنید. با بررسی‌های دقیق‌تر اکثر خودروهای کارکرده آن در قسمت بدنه دچار خوردگی شدند که ممکن است تو ذوق بزند. از لحاظ فنی ضعف در قسمت سر سیلندر همچنین صدای بالای موتور ایراداتی است که به آن وارد است. معمولا این خودرو مصرف لاستیک بالایی دارد که بیشتر به استفاده شما در شرایط مختلف بستگی دارد.

اگر می‌خواهید نقاط قوت و نقاط ضعف را به عنوان فاکتورهای اصلی خرید پاژن معرفی کنید و در حال حاضر گزینه‌های مختلف خرید و فروش پاژن در سایت دیوار را بررسی می‌کنید، باید این اطمینان را به شما بدهیم که خودرو می‌تواند انتخاب خوبی باشد. ایرادات گرفته شده از این خودرو طبیعی هستند و اگر شما قصد استفاده از آن در آفرود یا در طبیعت گردی داشته باشید، به هیچ وجه این ایرادات برای شما زننده نخواهد بود.

در مورد اطلاعات دقیق قیمت پاژن هم نگران نباشید و سایت دیوار به عنوان یک مرجع کامل در اختیار شماست. این یعنی شما به راحتی می‌توانید مدل‌های مختلف آن را ببینید و با مقایسه مشخصات آنها، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. با دیوار قرارداد دارید این همه دیوار دیوار میکنید و مرجع قیمت درست و …؟ تو عمرت خودرو خریدی و خواستی بخری بری تو دیوار لعنتی پناهگاه دلال های بی انصاف که هر هفته بدون هیچ منطقی ماشین رو سی درصد هر هفته ببرند بالا؟ توی اون یکی اپ (کافه بازار) که مال همین دیوار هست راستی چرا اپ های بایا و شیپور و بقیه سایتهای رقیب دیوار رو نمیذارند گذاشته بشه و سیاست انحصاری مزخرف شون رو حس کردی تو عمرت؟ عامل اصلی گرانی تو این مملکت دیوار هست و نویسنده این نوشته دانشش متاسفانه پایین هست.

  2. برترین مزیت نسبت به سایر رقبا اتاق الومینیومشه که به هیچ عنوان پوسیده نمیشه و اینکه محور پهنی داره و سبکی اتاق و فاصله ی مناسبش از زمین نسبت به دیگر رقبا و اینم تجربه شخصی خودمه درون هیچ ماشین افرودی مثل پاژن تسلط به ماشین نداری چرا؟ چون طول کاپوت کوتاهه، راننده از کاپوت خیلی بالاتره و زاویه و اندازه شیشه ها عالیه

  3. سوختم که گرون شده