قیمت موبایل

قیمت موبایل در بازار ایران 20 درصد کاهش پیدا کرد

قیمت موبایل کاهش یافت. رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و لوازم جانبی گفت قیمت گوشی های تلفن همراه در بازار به دلیل کاهش نرخ دلار به میزان 20 درصد کاهش پیدا کرده است و سیر نزولی قیمت‌ها ادامه دارد.

پس از افزایش قیمت دلار، قیمت بسیاری از محصولات وارداتی از جمله قیمت تلفن همراه با افزایش بی‌سابقه‌ای همراه شد و بازار موبایل کشور نابسامانی عجیبی را تجربه کرد، اما از چهارشنیه 14 اسفند 97 قیمت گوشی های تلفن همراه روند نزولی پیدا کرده است و برخی از کارشناسان، افزایش تعداد فروشندگان موبایل را دلیل این کاهش قیمت عنوان کردند؛‌ به بیانی دیگر مردم تصمیم گرفته‌اند گوشی های موبایل خود را به فروش برسانند که با افزایش عرضه، قیمت‌ها نیز تا حدودی کاهش پیدا کرده است.

کاهش قیمت موبایل ادامه دارد

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و لوازم جانبی در این خصوص عنوان کرد کاهش نرخ دلار و افزایش میزان فروش دلارهای خانگی می‌تواند بر روی قیمت تجهیزات وارداتی تاثیر بگذارد. در حال حاضر قیمت نرخ دلار در تابلو صرافی‌ها به میزان 10 تا 20 درصد کاهش پیدا کرده است و به همین میزان قیمت قیمت تلفن همراه نیز سیر نزولی داشته است. این مقام مسئول افزود با کاهش نرخ دلار، قیمت تلفن همراه نیز کاهش پیدا می‌کند و این روند ادامه خواهد داشت تا زمانی که قیمت تلفن های همراه به قیمت واقعی خود نزدیک شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. گجت نیوز عزیز خواهشا خبرای مسولین دزد و خون خوار رو اصلا نزار حتی اگه اجناس مجانی هم بشه. این چه کاریه آخه نمک به زخم مردم میپاشن.

  2. آخی
    واقعا نمی دونم چرا من این کاهش قیمتارو نمی بینم هر جا می ری همشون ۵ برابر شدن

  3. کاهش چی پیدا کرده دلار 800 تومنم گرون شده

  4. احتمالا این بابا داشته خوابشو تعرف میکرده، دلار که داره میره بالا! دلار زمانی میاد پایین که دولت به اندازه کافی به بازار تزریق کنه…

  5. اقا من بینایمو از دست دادم کو اون 20% ؟
    دلار ک 10 تومن بود شده 13 چطوری کاهش یافته ؟

  6. تا زمانى که قیمت واقعى نرخ دلار 4,200 تومن نشه قیمت تلفن هاى همراه هم واقعى نمیشه!!
    الان متوجه شدید جناب رئیس اتحادیه یا باز واست تکرار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    🙁