مشخصات فنی گوشی هواوی نوا 4 ای

مشخصات فنی گوشی هواوی نوا 4 ای لو رفت

سایت تنا تمام مشخصات فنی گوشی هواوی نوا 4 ای (Huawei Nova 4e) یا همان هواوی پی 30 لایت را افشا کرده است. گوشی میان رده جدید هواوی به زودی معرفی خواهد شد.

هواوی نوا 4 ای همان نسخه‌ی آسیایی گوشی هواوی پی 30 لایت خواهد بود که به زودی معرفی می‌شود. اما پیش از رونمایی رسمی٬ به لطف قرارگیری آن در سایت تنا ما حالا به اطلاعات خوبی از آن دست یافته‌ایم. در واقع جداول اطلاعاتی سایت تنا برخی از مشخصات فنی گوشی هواوی نوا 4 ای را افشا کرده‌اند.

مشخصات فنی گوشی هواوی نوا 4 ای

 مشخصات فنی گوشی هواوی نوا 4 ای

گوشی میان‌رده جدید هواوی قرار است به یک نمایشگر 6.15 اینچی TFT LCD با وضوح 1080 در 2312 پیکسل یا همان فول اچ دی پلاس مجهز باشد. همچنین تصاویر تنا تایید می‌کنند که نمایشگر این گوشی ارائه کننده‌ی ناچ قطره‌ای است. قلب تپنده‌ی این گوشی٬ تراشه‌ی 12 نانومتری کایرین 710 خواهد بود که یکی از پردازنده‌های جدید شرکت هواوی نیز هست. به پکیج قدرت این گوشی باید یک باتری 3340 میلی‌آمپر ساعتی را نیز اضافه کنیم که با شارژ سریع همراه خواهد بود.

مشخصات فنی گوشی هواوی نوا 4 ای

در راس بخش نرم افزاری نوا 4 ای رابط کاربری EMUI 9 طراحی شده بر پایه‌ی اندروید 9 پای حضور دارد. همچنین هواوی می‌خواهد آن را در دو نسخه مجهز به رم 4 + حافظه 128 گیگابایتی و رم 6 + حافظه 128 گیگابایتی عرضه کند.

تصاویر تنا نشان دهنده‌ی یک ماژول دوربین سه گانه روی قاب پشتی گوشی جدید هواوی هستند٬ در حالی که یک دوربین 32 مگاپیکسلی سلفی درون ناچ قطره‌ای گوشی جای خوش کرده است. این اطلاعات شاید جزو مهم‌ترین مشخصات فنی گوشی هواوی نوا 4 ای هستند که افشا شده‌اند. البته هنوز موارد زیادی در مورد این دیوایس وجود دارد که امیدواریم طی هفته‌های آینده با آن‌ها آشنا شویم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. مفت گرونه خدا لعنت کنه این شرکت بنجل ساز چینى رو که دنیا رو به گند کشیده!
    🙁