گوشی هواوی انجوی 9 اس

گوشی هواوی انجوی 9 اس با دوربین سه گانه و اندروید 9 در راه است

یک افشاگر٬ نخستین جزئیات مربوط به گوشی اقتصادی/ میان‌رده هواوی انجوی 9 اس (Huawei Enjoy 9s) را با یک تصویر در شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر کرد. انتظار می‌رود هواوی انجوی ۹ اس قدرتمندترین عضو گوشی‌های خانواده Enjoy هواوی باشد.

هواوی می‌خواهد یک عضو جدید را به خانواده گوشی‌های اقتصادی Enjoy خود اضافه کند. عکسی به بیرون درز کرده در شبکه اجتماعی ویبو نشان می‌دهد که گوشی هواوی انجوی 9 اس به دوربین سه گانه پشتی مجهز خواهد بود که سنسور اصلی آن٬ یک سنسور 24 مگاپیکسلی با لنز عریض است. این دیوایس می‌تواند قدرتمندترین عضو خانواده گوشی‌های انجوی باشد و در جایگاهی پس از انجوی ٬9 انجوی 9 پلاس (که با نام هواوی وای 9 2019 شناخته می‌شود) یا انجوی مکس (با نام دیگر آنر 8 ایکس مکس) قرار بگیرد.

نخستین جزئیات گوشی هواوی انجوی 9 اس

گوشی هواوی انجوی 9 اس

این تصویر منتشر شده به یک نمایشگر 6.21 اینچی به سبک ناچ قطره‌ای٬ حافظه‌ی داخلی 128 گیگابایتی و رابط کاربری EMUI 9 در گوشی هواوی انجوی 9 اس اشاره دارد. این نسخه از رابط کاربری کمپانی هواوی بر پایه‌ی اندروید 9 پای گوگل طراحی شده است. بنابراین گوشی جدید خانواده انجوی٬ نخستین گوشی اقتصادی هواوی خواهد بود که به آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید مجهز می‌شود.

دیگر مشخصات فنی این گوشی در تصویر به بیرون درز کرده مشخص نیست٬ ولی ما می‌توانیم انتظار حضور تراشه‌ی کایرین 710 و 6 گیگابایت رم را در قلب تپنده‌ی این گوشی چینی داشته باشیم. ما همچنین امیدواریم وضوح نمایشگر این گوشی اقتصادی/ میان‌رده فول اچ دی پلاس باشد و یک باتری بزرگ با قابلیت شارژ توسط درگاه USB-C در آن حضور داشته باشد. شارژ سریع قابلیت جذابیست٬ اما تا به امروز هواوی هیچ یک از گوشی‌های اقتصادی خودش را به فناوری شارژ سریع SuperCharge تجهیز نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. امیدوارم روی کیفیتش اثر نذاره

  2. تعاد گوشی های هواوی زیاد شده