قابلیت شارژ وایرلس گلکسی اس 10

به لطف قابلیت شارژ وایرلس گلکسی اس 10 سامسونگ نیازی به حمل شارژر ساعت هوشمند نیست!

قابلیت Wireless PowerShare یکی از منحصربه‌فردترین امکانات سامسونگ گلکسی اس 10 هوشمند تلقی می‌شود. به لطف قابلیت شارژ وایرلس گلکسی اس 10 سامسونگ می‌توان قید شارژر ساعت هوشمند را زد!

ویژگی Wireless PowerShare که در گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 معرفی شد، شاید چندان ضروری به نظر نرسد، اما در شرایطی شدیدا کاربری خواهد بود. از نظر برخی کاربران، ظرفیت پایین باتری سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس و مخصوصا مدل پایه سبب می‌شود قابلیت شارژ وایرلس گلکسی اس 10 عملا بدون استفاده باشد، اما این ادعا زمانی صحت دارد که بخواهید از گوشی برای شارژ سایر گوشی های هوشمند به صورت وایرلس استفاده کنید.

کاربرد فوق‌العاده قابلیت شارژ وایرلس گلکسی اس 10

اما قابلیت شارژ وایرلس گلکسی اس 10 برای شارژ کردن گجت‌های پوشیدنی همچون ساعت‌های هوشمند، که باتری آن‌ها ظرفیت بالایی ندارد، فوق‌العاده است. حداقل در ساعت‌های هوشمند اخیر سامسونگ از قابلیت شارژ وایرلس پشتیبانی می‌شود. به همین دلیل در صورت داشتن گلکسی اس 10 یا گلکسی اس 10 پلاس، دیگر نیازی به حمل شارژر ساعت هوشمند نخواهد بود و می‌توان آن را خیلی راحت به وسیله گوشی شارژ کرد.

قابلیت شارژ وایرلس گلکسی اس 10

می‌توانید در طول شب، گوشی را به شارژ دیواری متصل کرده و ساعت هوشمند را روی آن قرار دهید. فراموش نکنید برای فعال‌سازی قابلیت شارژ وایرلس گلکسی اس 10 می‌بایست کلید مربوط به Wireless PowerShare را از نوار ابزار بالای رابط کاربری روشن کنید. Wireless PowerShare می‌تواند با توان خروجی 9 وات، سایر دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده از قابلیت شارژ وایرلس را شارژ کند، به همین دلیل از نظر سرعت شارژ نیز مشکلی نخواهد داشت.