شاسی بلند لاکچری استون مارتین لاگوندا در ژنو چشم‌ها را به خود خیره کرد (گجت تی وی)

استون مارتین چندی پیش از برند لاکچری زیرمجموعه‌ی خود با نام لاگوندا رونمایی کرد و حالا شاهد حضور خودروی اس یو وی الکتریکی لاگوندا آل ترین (Lagonda All-Terrain) در نمایشگاه خودرو ژنو 2019 هستیم که با طراحی لوکس خود تمام چشم‌ها را به خود خیره کرده است.

راه‌اندازی برند لوکس لاگوندا در واقع بخشی از تلاش این خودروساز بریتانیایی برای ورود به فاز تولید خودروهای الکتریکی و هیبریدی جذاب تا سال ۲۰۲۰ محسوب می‌شود. حدودا یک سال پیش بود که شاهد رونمایی از طرح مفهومی لاگوندا ویژن (Lagonda Vision) بودیم و حالا باز هم در نمایشگاه اتومبیل ژنو که سالانه نظر میلیون‌ها علاقه‌مند به دنیای خودروها را از سراسر جهان به خود جلب می‌کند، شاهد رونمایی از یک شاسی بلند مفهومی جدید از سوی استون مارتین هستیم که طراحی فوق‌العاده‌ای دارد و ترکیب رنگ‌های مشکی و طلایی، لوکس بودن آن را از چند صد متری فریاد می‌زند!

این شاسی بلند الکتریکی جدید لاگوندا آل ترین (Lagonda All-Terrain) نام دارد که قرار است تا سال ۲۰۲۲ وارد فاز تولید شود و کارخانجات این برند انگلیسی در کشور ولز، وظیفه‌ی تولید آن را بر عهده خواهند داشت. پس اگر شما هم مثل ما برای تماشای این محصول پرابهت هیجان‌زده شده‌اید، ویدیویی بررسی شاسی بلند لاکچری استون مارتین لاگوندا را در گجت تی وی از دست ندهید:

بررسی شاسی بلند الکتریکی لاگوندا آل ترین (Lagonda All-Terrain) در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. فوق العاده بود خدایی
    ولی به نسبت طولش جاش کم بود