گوشی منعطف موتورولا ریزر

گوشی منعطف موتورولا ریزر چگونه کار می‌کند؟

پس از تصاویر شماتیک، حالا اطلاعاتی از عملکرد نرم افزاری گوشی منعطف موتورولا ریزر (Motorola Razr) به بیرون درز کرده است که می‌تواند ما را نسبت به معرفی رسمی گوشی جدید موتورولا هیجان‌زده‌تر از قبل کند.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید احتمالا شنیده‌اید که موتورولا قصد دارد برند ریزر را با سورپرایز سال 2019، یک نمایشگر منعطف، مجددا احیا کند. جالب‌تر این که این دیوایس همانند نسخه‌ی محبوب ریزر کشویی است و بالاترین فناوری‌ها را در خود جای خواهد داد. ما شماتیکی از آنچه که می‌تواند همانند گوشی منعطف موتورولا ریزر باشد را دیده‌ایم و حالا اطلاعات بیشتری در مورد جنبه‌ی نرم افزاری آن را ارائه خواهیم کرد.

عملکرد گوشی منعطف موتورولا ریزر

کاربران سایت XDA Developers اطلاعات تازه‌ای از گوشی منعطف موتورولا ریزر را به دست آورده‌اند و ما آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. برای شروع، گفته می‌شود نمایشگر ثانویه در پشت گوشی است و دسترسی کامل را به تمام ویژگی‌های پلتفرم اندروید ارائه نمی‌کند. تنها چند اپلیکیشن نظیر Moto Display، Moto Actions و Moto Camera که همان دوربین گوشی است می‌توانند در این نمایشگر ثانویه رویت شوند.

گوشی منعطف موتورولا ریزر

زمانی که گوشی به طور کامل باز شد، نمایشگر ثانویه نقش یک پد لمسی را برای اسکرول صفحات وب در مرورگر گوگل کروم را ایفا خواهد کرد. مهندسان موتورولا به دنبال آن هستند تا پشتیبانی از نمایشگر ثانویه‌ی این دیوایس را به دیگر اپلیکیشن‌ها نیز بی‌افزایند. این نمایشگر همچنین 6 گزینه‌ی تنظیم سریع را به نمایش می‌گذارد، اما در حال حاضر نام این گزینه‌ها افشا نشده است.

دوربین اصلی می‌تواند به عنوان دوربین سلفی مورد استفاده قرار گیرد و نمایشگر ثانویه نیز به عنوان یک منظره یاب برای عکس‌ها در دسترس کاربر باشد،‌در حالی که با یک ضربه یا لمس صفحه می‌توان دوربین‌ها را تغییر داد. این نمایشگر خارجی همچنین قادر به نمایش گذاشتن ساعت، نوتیفیکیشن‌ها و کنترل‌های چندرسانه‌ای است. شما می‌توانید پس زمینه‌ی متفاوتی از نمایشگر اصلی گوشی را نیز برای آن انتخاب کنید.

تا به امروز اطلاعات زیادی از گوشی منعطف موتورولا ریزر منتشر شده است و ما بی‌صبرانه منتظر رویداد معرفی رسمی آن هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. مگه باید چه جوری کار کنه