تصاویر والپیپر گلکسی اس 10

این تصاویر پس زمینه، حفره‌ی روی نمایشگر گلکسی اس 10 را پنهان می‌کنند!

کاربران سایت ردیت مجموعه‌ای از تصاویر پس زمینه یا والپیپر خلاقانه را منتشر کرده‌اند که می‌تواند حفره‌ی روی نمایشگر گوشی‌های خانواده گلکسی اس 10 سامسونگ (Samsung Galaxy S10) را پنهان کرده و جزوی از تصویر کنند.

بی‌شک گلکسی اس 10 یک دیوایس بسیار مورد بحث است و احتمالا از عیب و نقص‌های ذاتی طراحی آن (که یک خفره روی نمایشگر در جلو است) آشنا هستید. در جایی که اپل یک ناچ را برای میزبانی دوربین سلفی و سنسورهای جلویی در آیفون ایکس تعبیه کرده، سامسونگ یک حفره‌ی ظریف را طراحی کرده است. با این حال همچنان نمایشگر سوراخ است که می‌تواند از دید برخی کاربران زشت به نظر برسد. همه چیز در این گوشی‌های جدید به سلیقه‌ی مشتریان باز می‌گردد.

اما کافیست چنین مواردی را به افراد خلاق بسپارید تا راهی برای اتصال حفره‌ی روی نمایشگر با تجربه کلی تلفن پیدا کنند. به محض اینکه نسخه‌های پیش خرید شده‌ی گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس به دست کاربران رسید، آن‌ها تصاویر والپیپر سفارشی را برای استفاده در دیوایس خود انتخاب کرده‌اند که می‌تواند حفره‌ی جلویی را جزوی از خود کرده و از آن به عنوان یک نقطه قوت استفاده کند.

این مجموعه والپیپر خلاقانه را از سایت ردیت دانلود کنید

این مجموعه والپیپر شامل شخصیت‌های انیمیشنی محبوبی خواهد بود که می‌توانند تک دوربین در گلکسی اس 10 یا دو دوربین در گلکسی اس 10 پلاس را در خود جای داده و ضعف طراحی این دو دیوایس را بپوشانند. البته این تصاویر فقط انیمیشنی نیست و موارد جذاب دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید بسته به سلیقه‌ی خود آن‌ها را دریافت کنید. اما این مجموعه تصاویر را از کجا باید دانلود کنیم؟ پاسخ ساده است، سایت Reddit. این وب‌سایت مبتنی بر کاربران، مجموعه‌ای از چندین والپیپر مخصوص پوشاندن حفره‌های روی صفحه خانواده Galaxy S10 را منتشر کرده است که علاوه بر این، روی یک صفحه AMOLED عالی به نظر می‌رسند.  در لینک زیر می‌توانید این مجموعه را مشاهده کنید.

مجموعه والپیپرهای گلکسی اس 10

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه