گلکسی اس 10

سامسونگ امکان در اختیار داشتن گلکسی اس 10 را به صورت مجازی برای مشتریان فراهم کرد!

سامسونگ امکان در اختیار داشتن گوشی گلکسی اس 10 را به صورت مجازی با برنامه Experience فراهم کرده است. کمپانی کره‌ای قصد دارد با این کار بتواند بر روی فروش بالای Galaxy S10 تاثیر بگذارد.

شرکت سامسونگ با وجود میزان پایین پیش فروش گوشی گلکسی اس 10 در کره جنوبی، امیدوار است تا بتواند این روند را خاتمه دهد و افراد بیشتری را وادار به خرید پرچمدار جدیدش کند.

غول تکنولوژی کره جنوبی قصد دارد از برنامه Experience برای جذب مشتری استفاده کند؛ این برنامه در حال حاضر برای دانلود از طریق گوگل پلی در دسترس قرار دارد و به کاربران اجازه می‌دهد تا ویژگی‌های اصلی Galaxy S10 را بررسی کنند. البته تجربه کردن به معنای در دست داشتن پرچمدار جدید سامسونگ نیست، اما تا حد زیادی به واقعیت نزدیک است.

در صورتی که شما نمی‌توانید در یک فروشگاه سامسونگ برای بازدید از گلکسی اس 10 حاضر شوید، این برنامه را دانلود کنید و با مشاهده برخی فیلم‌های موجود از قابلیت‌های آن، درباره خرید دستگاه تصمیم‌گیری کنید.

بد نیست بدانید که شما برای دانلود برنامه نیازمند داشتن فضای ذخیره‌سازی در حدود 2 گیگابایت خواهید بود. سامسونگ اظهار داشته است که برنامه Experience برای گلکسی اس 9، اس 9 پلاس و نوت 9 بهینه‌سازی شده است، اما امکان اجرا بر روی سایر مدل‌ها هم وجود دارد.