کالبدشکافی سونی اکسپریا 10 پلاس

کالبدشکافی سونی اکسپریا 10 پلاس ؛ نمایشگر این گوشی به سادگی تعویض می‌شود

ویدیویی از کالبدشکافی سونی اکسپریا 10 پلاس (Sony Xperia 10 Plus) به صورت کامل منتشر شده است. این کالبدشکافی نشان می‌دهد که نمایشگر بلندقامت اکسپریا ۱۰ پلاس چقدر راحت تعویض می‌شود.

اگر از علاقه‌مندان به کالبدشکافی گوشی‌ها هستید٬ خبر خوب این که در این مقاله قصد داریم به کالبدشکافی سونی اکسپریا 10 پلاس بپردازیم. این ویدیو با اهداف آموزشی٬ به جای سرگرمی تهیه شده است؛ یعنی به شما یاد خواهد داد چگونه گوشی را باز کنید و دوباره آن را اسمبل کنید. پس خبری از آزمون‌های خراش و سوختگی نیست.

شما از قاب جلویی شروع می‌کنید و نمایشگر را که به فریم متصل شده جدا می‌کنید. زیر آن یک صفحه‌ی فلزی بزرگ دیده می‌شود که زیر آن مادربرد آرام گرفته است. این صفحه را به سادگی می‌توانید بردارید. باتری به پایین قاب چسبیده است٬ اما یک زبانه وجود دارد که به شما کمک می‌کند آن را از بدنه جدا کنید.

ویدیو کالبدشکافی سونی اکسپریا 10 پلاس

 

سونی کاهش دهنده‌ی دما را در تمام چیپ‌هایی که روی مادربرد قرار دارد٬‌ استفاده کرده است. همچنین یک کاسه‌ی مسی در پشت دیوایس قرار دارد که می‌تواند به کاهش حرارت داخل قاب بی‌انجامد. به طور کلی قطعات به خوبی زیر قاب گوشی سونی اکسپریا 10 پلاس قرار گرفته‌اند و صفحه نمایش آن به آسانی جدا می‌شود٬ اما جداسازی باتری تقریبا به یک کالبدشکافی کامل نیاز دارد. فرآیند باز کردن گوشی حدودا 12 دقیقهبه طول می‌انجامد و اسمبل کردن دوباره‌ی گوشی نیز همانند سایر دیوایس‌ها انجام می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. توی ایران بیاد درجا همه گوشی فروشا عوضش میکنن شک نکن

  2. افرین بر عشق دیرینه من .اصالت و کیفیت و فن اوری یعنیSONY