فصل 8 سریال Arrow

فصل 8 سریال Arrow آخرین فصل این مجموعه خواهد بود

گفته می‌شود فصل 8 سریال Arrow آخرین فصل این مجموعه تلویزیونی خواهد بود. کارگردانان سریال ارو بیانیه‌ای را در این مورد منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌توانید آن را بخوانید. همچنین خواهید فهمید فصل 8 ارو چه زمانی منتشر می‌شود.

سریال Arrow یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی به کارگردانی گرگ برلانتی، اندرو کریسبرگ و مارک گوگنهایم است از سال 2012 تاکنون از شبکه CW پخش می‌شود. داستان این مجموعه در مورد میلیاردری به نام الیور کوئین است که هنگام سفر، کشتی او غرق می‌شود و به ناچار چندین سال را در یک جزیره‌ی دور افتاده به نام لیان یو زندگی می‌کند. او پس از گذشت 5 سال به شهر خود، استارلینگ سیتی بازمی‌گردد و تصمیم می‌گیرد تا با پوشیدن یک لباس ابرقهرمانی و با تیر و کمان خود، ریشه‌ی فساد را در شهرش خشک کند. این سریال بر اساس شخصیت پیکان سبز (Green Arrow) در کمیک‌های شرکت DC ساخته شده است.

کارگردان‌های  این مجموعه در مصاحبه‌ای با سایت Variety گفته‌اند که ظاهرا فصل 8 سریال Arrow از کمتر از 10 اپیزود تشکیل می‌شود و آخرین فصل این مجموعه تلویزیونی خواهد بود.

این تصمیمی دشوار بود، اما همانند تمام تصمیم‌هایی که در هفت سال گذشته اتخاذ کرده‌ایم، منفعت Arrow را در نظر خواهیم گرفت. ما از اینکه ارو را متولد کردیم و چندین سال نیز موفق شد مخاطبان را جذب خودش کند دلگرم هستیم. در مورد ساخت یک نتیجه‌گیری برای این سریال هیجان زده هستیم، نتیجه‌ای که بتواند تلاش‌های تمام نویسندگان، تولیدکنندگان، بازیگران و تمام عوامل ساخت را بی‌جواب نگذارد.

زمان انتشار فصل 8 سریال Arrow

در حالی که ارو رو به پایان است، اما دیگر سریال‌های ابرقهرمانی هم رده‌ی آن نظیر The Flash ، Supergirl ، Legends of Tomorrow همچنان به راه خود ادامه می‌دهند. هفتمینفصل این مجموعه همچنان در حال پخش است و انتظار می‌رود فصل 8 سریال Arrow نیز در اواخر سال 2019 یا اوایل 2020 منتشر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

16 دیدگاه

  1. فصل ۸ آروو چند قسمتش اومده؟

  2. چه حیف من واقعا عاشق این سریال بودم ولی حیف که کلا 8 تا فصل داشت و بد تر اینکه فصل 8 تنها 10 تا قسمت داره امید وار بودم قسمت های بیشتری ازش بسازن چون من واقعا عاشق این سریال شده بودم

  3. سریال قشنگیه من خیلی باهاش حال میکنم اما ب نظرم تو فصل هفت باید تموم میشد چون اینقد ماجراهایی ک واسشون پیش میاد زیاد شده ک بیننده گیج میشه بلاخره همه ی سریالا باید ی جایی تموم بشن فقط خداکنه مثل گیم اف ترونز تمومش نکنن

  4. سریال عالی و استسنائی بود اما فصل 2 و 4 خیلی تخیلی بود و یکی از دلایل اوفت بینندگان این سریال همین بود من تک‌تک قسمتاشو دیدم، و یکی از بی نظیر ترین سریال هایی بود که دیدم. حتما نگاه کنین

  5. واقعا سریال قشنگی بودمن که ازش لذت بردم کاش فصل اخرش نبودفصل هشت

  6. واقعا سریال بی نظیر و فراموش نشدنی بود و برای اومدن فصل هشتم واقعا لحظه شماری میکنم.

  7. خیلی عالی حالم از این سریال مسخره بهم میخورد

  8. اسپین اف نسازن ازش صلوات