آلفارومئو توناله

با کراس اوور مفهومی آلفارومئو توناله آشنا شوید

آلفارومئو توناله (Alfa Romeo Tonale) در نمایشگاه خودرو ژنو 2019 معرفی شد. در ساخت این کراس اوور مفهومی از متریال با کیفیتی چون آلومینیوم، چرم و آلکانترا استفاده شده است. در ادامه امکانات و مشخصات این خودرو را بررسی می‌کنیم.

شرکت آلفارومئو از کراس اوور جدید خود در نمایشگاه خودرو ژنو 2019 پرده برداشت. آلفارومئو توناله کانسپت در قسمت جلو به گرافیک چراغ‌های معروف آلفارومئو یا همان Trilobo مجهز شده است. آلفارومئو برای این کراس اوور نیز از جلوپنجره معروف خود استفاده کرده است. گرافیک چراغ‌های عقب آلفارومئو توناله کانسپت باریک بوده و تا حدودی شبیه به یک امضای دست‌نویس است. برای این کانسپت از رینگ‌های 21 اینچی استفاده شده که از طرح‌های دایره‌ای بهره می‌برد.

آلفارومئو توناله

مشخصات آلفارومئو توناله

در کابین آلفارومئو توناله کانسپت شاهد طراحی راننده‌محور هستیم که در ساخت آن از متریال با کیفیتی چون آلومینیوم، چرم و آلکانترا استفاده شده است. از اجزای مهم کابین این کراس اوور مفهومی می‌توان از صفحه آمپر تمام دیجیتالی 12.3 اینچی، نمایشگر مرکزی 10.2 اینچی، پنل چراغ‌دار کنسول مرکزی و انتخاب‌گر حالات رانندگی DNA نام برد. همچنین برای سیستم اطلاعاتی و سرگرمی این خودرو از Paddock و Alfista استفاده شده است.

آلفارومئو توناله

این خودرو از قسمتی به عنوان تجربه سبک زندگی آلفارومئو با نام آلفیستا بهره می‌برد که خدمات مختلفی را با رابط کاربری متصل به کلوپ‌های آلفارومئو و انجمن‌ها به سرنشینان ارائه می‌دهد. این سیستم از اپلیکیشن‌های مختلفی برخوردار است که اخبار زنده و آپدیت‌های آلفارومئو را در دسترس راننده قرار خواهد داد. تاکنون اطلاعاتی از قوای محرکه آلفارومئو توناله کانسپت منتشر نشده است، اما پیش‌بینی می‌شود این کراس اوور مفهومی از همان موتور پلاگین هیبریدی بهره ببرد که در جیپ رنگید استفاده شده است.

آلفارومئو توناله

آلفارومئو توناله کانسپت از حالت‌های رانندگی با امکان مدیریت انرژی بهره می‌برد. برای مثال خودرو در حالت پویا روی قدرت دوگانه تنظیم می‌شود و حداکثر قدرت موتور الکتریکی و درون‌سوز را در دسترس راننده قرار می‌دهد. همچنین مالکان این خودرو می‌توانند از روی نمایشگر لمسی دکمه E-mozione را فشار دهند تا صفحه‌ای برای تنظیمات پدال گاز باز شده و همچنین ترمزها تیزتر و پاسخ‌دهی فرمان نیز بهتر می‌شود. در حالت رانندگی معمولی نیز تمام بخش‌ها برای بهینه‌سازی بین موتور الکتریکی و بنزینی تنظیم خواهد شد.

تصاویر آلفارومئو توناله کانسپت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خدا میدونه تا کی باید این چیزارو ببینیم و حسرت بخوریم