بهترین اپلیکیشن های دانلود موزیک

8 مورد از بهترین اپلیکیشن های دانلود موزیک برای اندروید و آی او اس

اگر به دنبال دانلود آهنگ با گوشی اندرویدی و آیفون خود هستید٬ در این مقاله ما به معرفی 8 مورد از بهترین اپلیکیشن های دانلود موزیک و مقایسه‌ی آن‌ها با یکدیگر خواهیم پرداخت.

در روزگار سرویس های استریم و ایستگاه‌های رادیویی آنلاین٬ دیگر هیچ نیازی به ساخت کلکسیونی از موسیقی‌های خود نیستید. با این حال سرویس‌های استریم موسیقی فقط تا وقتی که به بیرون از منزل نروید و به اینترنت وصل نشوید خوب هستند. اگر شما در حال سفر هستید یا حجم اینترنت گوشی‌تان محدود است٬ بهترین گزینه برای شما دسترسی به موسیقی‌هایتان به صورت آفلاین است. به همین بهانه ما قصد داریم به معرفی بهترین اپلیکیشن های دانلود موزیک برای اندروید و آی او اس بپردازیم.

بهترین اپلیکیشن های دانلود موزیک

1 – Spotify

بهترین اپلیکیشن های دانلود موزیک

اسپاتیفای در حال حاضر محبوب‌ترین سرویس استریم موسیقی در جهان است. آن بهترین مکان برای پیدا کردن آهنگ‌های جدید است و به لطف یک موتور یابنده‌ی قدرتمند کمک می‌کند تا شما به موسیقی‌های جدید گوش بدهید. اسپاتیفای ساخت و اشتراک گذاری پلی لیست‌ها را آسان کرده است.

فرقی نمی‌کند که سلیقه‌ی موسیقیایی شما چه هست٬ اسپاتیفای تمام سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. و اگر می‌خواهید هر آهنگ٬‌ آلبوم و پلی لیستی را دانلود کنید٬ شما باید اشتراک Spotify Premium را تهیه کنید.

دانلود Spotify برای اندروید | آی او اس

2 – Apple Music

بهترین اپلیکیشن های دانلود موزیک

اگر از استفاده کنندگان محصولات اپل هستید٬ اپل موزیک بهترین گزینه برای شماست. برخلاف اسپاتیفای٬ این برنامه رایگان نیست و شما برای استفاده از این سرویس باید ماهیانه 9.99 دلار هزینه کنید. با این هزینه شما می‌توانید موسیقی‌های مورد علاقه‌تان را نیز در کنار گوش دادن آنلاین٬ دانلود هم کنید.

ساخت مجموعه‌ای از موزیک‌ها با Apple Music کار بسیار آسانی است. کافیست در گوشی خود به مسیر Settings > Music بروید و گزینه‌ی Automatic Downloads را فعال کنید. حالا هر موزیکی که به کتابخانه‌ی برنامه اضافه کنید٬ مستقیما روی دیوایس شما دانلود خواهد شد.

دانلود Apple Music برای اندروید | آی او اس

3 – Amazon Music

بهترین اپلیکیشن های دانلود موزیک

آمازون موزیک سرویسی است که شاید بدون آنکه اطلاع داشته باشید٬ به آن دسترسی دارید. اگر شما هم یکی از مشترکین میلیونی Amazon Prime هستید٬ شما دسترسی کاملی به Amazon Prime Music خواهید داشت. حتی کاربران رایگان Prime Music نیز قابلیت دانلود رایگان آهنگ‌ها روی آیفون یا دیوایس اندرویدیشان را خواهند داشت.

اگر نمی‌خواهید برای یک سرویس استریم هزینه کنید و همیشه به صورت آفلاین به موسیقی‌هایتان گوشی می‌دهید٬ توصیه‌ی ما به شما پرایم موزیک است. یابنده و به اشتراک گذاری موسیقی در این برنامه به خوبی اسپاتیفای نیست٬ اما به عنوان یک دانلود کننده و پخش کننده‌ی موسیقی به صورت آفلاین٬ به اندازه‌ی کافی خوب است.

دانلود Amazon Music برای اندروید | آی او اس

4 – Pandora

بهترین اپلیکیشن های دانلود موزیک

پاندورا به خاطر سرویس رادیویی هوشمندش مشهور است. یک آهنگ را انتخاب کنید و اجازه دهید پاندورا چند ساعت بعد را آهنگ‌هایی مشابه با آن را برای شما پخش کند. اگر شما ماهانه 9.99 دلار برای Pandora Premium پرداخت کنید٬ می‌توانید آهنگ‌های زیادی را دانلود کرده و به صورت آفلاین به آن‌ها گوش دهید.

پروژه Genome پاندورا موزیک آهنگ‌ها و آلبوم‌های موسیقی که به آن‌ها علاقه دارید را برای شما پیدا خواهد کرد٬ سپس آن‌ها را به کتابخانه‌ی خود اضافه کنید و با استفاده از اپلیکیشن٬ به صورت آفلاین نیز به موسیقی‌های خود گوش دهید.

دانلود Pandora برای اندروید | آی او اس

5 – SoundCloud

بهترین اپلیکیشن های دانلود موزیک

اگر به دنبال جایگزینی برای موزیک‌های الکترونیکی میکس یا یافتن و پشتیبانی از خوانندگان در ژانرهای مورد علاقه‌ی خود می‌گردید٬ SoundCloud اپلیکیشنی برای شماست. این برنامه به عنوان یک سرویس استریم رایگان شناخته می‌شود که می‌تواند در اختیار هر کسی قرار داشته باشد؛ اما خوشبختانه یک قابلیت آفلاین نیز در این برنامه وجود دارد.

برخی آهنگ‌ها را می‌توانید بدون پرداخت اشتراک خاصی دانلود کنید. برای دانلود موزیک‌های بیشتر به لطف اشتراک SoundCloud Go شما می‌توانید ماهانه 4.99 دلار را پرداخت کنید. و اگر 9.99 دلار بپردازید هم می‌توانید اشتراک SoundCloud Go Plus را خریداری کنید.

دانلود SoundCloud برای اندروید | آی او اس

6 – Slacker Radio

بهترین اپلیکیشن های دانلود موزیک

Slacker Radio یک اپلیکیشن مشهور است که بهترین ایستگاه‌های رادیویی را از سراسر جهان در اختیار شما قرار می‌دهد. اما اگر شما از آن دستهiOS افراد هستید که موسیقی‌هایی از کشورهای مختلف گوشی می‌کنید هم Slacker Radio انتخاب خوبی است.

Slacker Premium با پرداخت ماهانه 9.99 دلار یک گام جلوتر هم هست. این برنامه به لطف فناوری‌هایی که در اختیار دارد به شما اجازه خواهد داد محتوا را از ایستگاه‌های آنلاین دانلود کرده و حتی در شرایطی که به اینترنت متصل نیستید هم بتوانید به آن‌ها گوش دهید.

دانلود Slacker Radio برای اندروید | آی او اس

7 – Google Play Music

بهترین اپلیکیشن های دانلود موزیک

همانطور که اپل موزیک بهترین گزینه برای کاربران اپل است٬ گوگل پلی موزیک هم بهترین گزینه برای کاربرانیست که از محصولات کمپانی گوگل استفاده می‌کنند.

می‌توانید از هر کجا که هستید٬ حتی در آیفون خود نیز با استفاده از وب به Google Play Music دسترسی پیدا کنید. اما این برنامه با پلتفرم اندروید و دستیار دیجیتالی گوگل بهتر کار می‌کند. رابط کاربری این برنامه کمی قدیمی به نظر می‌رسد٬ با این حال سرویس قابل احترام و بسیار خوبی است. شما می‌توانید با پرداخت ماهانه 9.99 دلار به صورت نامحدود از این اپلیکیشن موسیقی دانلود کنید و به صورت آفلاین به آن‌ها گوش کنید.

دانلود Google Play Music برای اندروید | آی او اس

8 – YouTube Music

بهترین اپلیکیشن های دانلود موزیک

YouTube Music نیز یک گزینه‌ی جدید در این بخش است و گزینه‌ی خوبی برای آهنگ‌هایی است که آن‌ها را در هیچ کجا پیدا نکرده‌اید. YouTube کلکسیون بزرگی از موسیقی‌های کاور٬ کنسرت‌های زنده و نسخه‌های جایگزین آهنگ‌های مختلف را دارا است.

شما می‌توانید به صورت رایگان و همراه با تبلیغات از این سرویس استفاده کنید٬ اما اگر می‌خواهید یکی از کاربران YouTube Music Premium باشید و آزادانه و آفلاین به آهنگ‌های مورد علاقه‌تان گوش کنید٬ باید ماهانه 9.99 دلار بپردازید.

دانلود برای اندروید | آی او اس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. مثل همیشه عالی بود و اپلیکیشن هایی که معرفی کردین ، کاشکی اپ های ایرانی رو هم معرفی کرده بودین من از مستر تهران و موسیقی ما استفاده کردم و یه اپی هم جدید اومده هم واسه اندروید هست و هم آیفون به اسم گراما مخصوص موسیقی بی کلام هست ، اونم خیلی خوبه

  2. گوگل ا ز همش بهتره خخخ