قیمت موبایل

قیمت موبایل به سمت ارزان شدن خیز برداشت

رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه گفت قیمت موبایل به دلیل برطرف شدن مشکلات رجیستری به میزان 20 تا 30 درصد کاهش پیدا کرده است و حتی با ترخیص گوشی های توقیف شده نیز قیمت تلفن همراه ارزان‌تر می‌شود.

ابراهیم درستی، رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه در خصوص آخرین وضعیت گوشی های موبایل توفیف شده و زمان عرضه آن‌ها به بازار عنوان کرد بر اساس قانون مقرر شده بود که تلفن همراه‌های توقیف شده با ارز نیمایی وارد بازار و به مصرف‌کنندگان ارائه شوند. در همین راستا با معاون سازمان حمایت جلسه‌ای برگزار کردیم تا در اسرع وقت مراحل قانونی ترخیص آن‌ها انجام شود تا برای بازار شب عید مشکلی نداشته باشیم. البته در آستانه شب عید تقاضا افزایش پیدا می‌کند، اما در هفته‌های آینده وضعیت بازار بهتر خواهد شد.

سیر نزولی قیمت موبایل

رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه در ادامه افزود مصرف ماهانه تلفن همراه در کشور حدود 1 میلیون و 500 هزار دستگاه است که این میزان در شب عید افزایش پیدا می‌کند، اما پس از گذر از این پیک زمانی، در ماه فروردین و اردیبهشت وضعیت بازار آرام می‌شود. در حال حاضر مشکلات رجیستری برطرف شده و همانند گذشته است، از این رو قیمت موبایل نیز به میزان 20 تا 30 درصد کاهش پیدا کرده و با برطرف شدن واردات گوشی های توقیفی، روند ارزان شدن تلفن همراه سرعت بیشتری پیدا می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. اسم این ریجستری رو باید عوض کنن بزارن ریدستری😜😄

  2. الان دیگه نزدیک یه ساله هی قول میدن گوشی های توقیفی به بازار تزریق بشه..موندم چجوری روشون میشه بیشتر از ده دفعه قول دروغ به مردم بدن…نمیدونم چی فرض کردن این ملت رو

  3. 😎این مسئولین چی میزنن؟
    از اون مسئول بی***ر بپرسید فکر می‌کنه نظری که میده قرارهای تو روزنامه های آنگولا چاپ شه.؟؟؟
    اولا ، خوب ما که اینجاییم قیمت گوشی کهکشون.
    دوماً ، آخه دیگه هیچکس قدرت خرید ۲ سال پیش رو نداره.
    پس نتیجه اینکه گوشی رفت تو لیست لاکچری ها مثل خاویار 😶

  4. اوهیک میشه اره میشه
    خخخ

  5. ما که توی این چند سال چیزی ندیدیم

  6. وای نه بدبخت شدیم این یعنی خیز گرونی

    آخه چرااااااااااااااااااا؟ میشه حرف نزنید؟

  7. بشینین تا ارزون بشه،تا حالا ک سابقه نداشته چیزی توی ایران ارزون بشه:/