نسخه لایت هواوی پی 30

قیمت نسخه لایت هواوی پی 30 در یک فروشگاه آنلاین درج شد

صفحه‌ی مربوط به نسخه لایت هواوی پی 30 (Huawei P30 Lite) در یک فروشگاه آنلاین ایجاد شده که قیمت آن را افشا می‌کند. هواوی پی ۳۰ لایت تا چند روز آینده معرفی خواهد شد.

نسخه لایت گوشی های پرچمدار هواوی چند روز زودتر از نسخه‌های گران قیمت آن‌ها معرفی می‌شوند٬ پس خیلی هم تعجب برانگیز نیست که ما نسخه لایت هواوی پی 30 را در یک فروشگاه اینترنتی لهستانی دیده‌ایم. هرچند صفجه‌ی ایجاد شده در این سایت٬ تنها به نسخه‌ی 128 گیگابایتی مشکی هواوی پی 30 لایت اشاره دارد و قیمت ان را نیز در جلوی نامش می‌توان یافت٬ با این حال همین اطلاعات محدود هم می‌تواند برای طرفداران هواوی جذاب باشد.

قیمت نسخه لایت هواوی پی 30

با توجه به اطلاعات درج شده در این سایت٬ هیچ تفاوتی بین قیمت نسخه لایت هواوی پی 30 با نسل گذشته‌ی آن وجود ندارد. در واقع دو گوشی هواوی پی 20 لایت و میت 20 لایت که نسخه‌ی اران قیمت دو پرچمدار سال گذشته‌ی هواوی هستند با قیمت 370 یورو عرضه شدند. و حالا به نظر می‌رسد نسل جدیدشان نیز بدون تغییری در قیمت وارد بازار خواهند شد.

نسخه لایت هواوی پی 30

البته این فروشگاه اینترنتی هیچ یک از مشخصات نسخه لایت هواوی پی 30 را تایید نکرده است٬ اما اطلاعاتی که از سایت تنا گرفته‌ایم می‌تواند کمک خوبی برای آشنایی هرچه بیشتر با این گوشی باشد. گوشی جدید هواوی به یک نمایشگر 6.15 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس مجهز خواهد بود. پردازنده‌ی کایرین 710 قلب تپنده‌ی آن است و یک ماژول دوربین سه گانه متشکل از سه سنسور 20 + 16 و 2 مگاپیکسل در پشت قاب ان قرار خواهد داشت. یک باتری 3,240 میلی‌آمپر ساعتی نیز که شارژ سریع 18 وات را ارائه می‌کند٬ وظیفه‌ی تامین انرژی مورد نیاز هواوی پی ۳۰ لایت را بر عهده خواهد داشت.

در انتها لازم به ذکر است٬ با توجه به نزدیک شدن به معرفی ٬P30 Lite نسل گذشته‌ی این گوشی در بازارهای جهانی با کاهش قیمت همراه شده که چنین موردی طبیعی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام قیمتش بالا برای نسخه لایت شیاومی می9 به صرفه تر پرچمدار

  2. ما فقط نگا میکنیم خریدار نیستم