بسته های بلندمدت اینترنت

بسته های بلندمدت اینترنت با دستور وزیر ارتباطات مجددا ارائه شدند

اخیرا بسیاری از مشترکان نسبت به حذف بسته های بلندمدت اینترنت معترض بودند و وزیر ارتباطات نیز به اپراتورهای تلفن همراه دستور داد تا ظرف مدت 48 ساعت این بسته‌ها را به حالت اولیه برگردانند که این دستور دیشب اجرایی شد.

در روزهای گذشته اپراتورهای تلفن همراه بسته های بلندمدت اینترنت موبایل سه ماهه، شش ماهه و یکساله را حذف کرده بودند. در واقع بسته‌های اینترنت چند ماهه این اپراتورها حذف شده یا میزان حجم آن‌ها تغییر یافته است. اپراتورها نیز این تغییرات را در قالب پیامک به مشترکان خود اعلام کرده‌اند که اعتراض شدید کاربران را به همراه داشت، اما در همان روز وزیر ارتباطات به این خبر واکنش نشان داد و از اپراتورها خواست ظرف مدت 48 ساعت این بسته‌ها را به حالت اولیه برگردانند.

ارائه مجدد بسته های بلندمدت اینترنت

پس از اینکه محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اپراتورهای تلفن همراه دستور داد تا ظرف مدت 48 ساعت مجددا بسته های بلندمدت اینترنت را به حالت اولیه برگردانند، شواهد حاکی از آن است که در شب گذشته مجددا اپراتور همراه اول این بسته‌ها را در نوع بلندمدت سه ماهه، شش ماهه، و یکساله برای مشترکان خود ارائه کرده و کاربران می‌توانند آن را سفارش دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بگیر نگیر چیه انداختن راه