گوگل کروم 73

گوگل کروم 73 با قابلیت‌های جدید برای پلتفرم اندروید منتشر شد

آپدیت گوگل کروم 73 (Google Chrome 73) برای پلتفرم اندروید منتشر شد. نسخه جدید مرورگر گوگل کروم با قابلیت‌های جدیدی همراه است که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد.

آپدیت گوگل کروم 73 به دنبال آخرین به‌روزرسانی سیستم عامل اندروید٬ برای گوشی‌های اندرویدی منتشر شد. از مهم‌ترین قابلیت‌های جدیدی که به این اپلیکیشن افزوده خواهد شد می‌تواند به شرکتکات‌هایی برای Omnibar در صفحه‌ی دانلود‌ها (Downloads) و همچنین قابلیت ذخیره‌ی داده‌ها (Data Saver) اشاره کرد که حالا با صفحات وب HTTPS نیز کار می‌کند. اما بیایید کمی بیشتر به آپدیت جدید مرورگر گوگل نگاه کنیم.

قابلیت‌های جدید گوگل کروم 73

با دانلودها به عنوان ییکی از بخش‌های مهم گوگل کروم 73 شروع می‌کنیم. دانلودها قابلیتی به سبک دسکتاپ‌ها با پنجره‌ای در پایین صفحه است که با آغاز دانلود یک فایل نمایان می‌شود. شما توسط یک آیکون متحرک متوجه خواهید شد که آیا دانلود فایل مورد نظرتان به اتمام رسیده یا همچنان در حال انجام است. مدیریت دانلود نیز تغییراتی داشته است. این بخش بازطراحی شده و می‌تواند با شناسایی نوع فایل٬ پیش‌نمایش کوچکی از آن را به شما نشان دهد.

بخش اخبار (News) نیز حالا شرتکاتی در Omnibar برای به اشتراک گذاری آدرس وبی که در آن حضور دارید و همچنین یک ابزار قلم در سمت چپ برای تغییر لینک را دریافت کرده است.

و در انتها٬ حالت Data Saver کروم که می‌تواند صفحات وب را تا 90 درصد بهینه کرده و با سرعت دوبرابری آن‌ها را باز کند٬ حالا از صفحات وب HTTPS نیز پشتیبانی می‌کند. البته صفحات وبی که دارای یک نسخه‌ی سبک باشند٬‌در سمت چپ Omnibar با یک آیکون آبی‌رنگ مشخص می‌شوند. در زیر می‌توانید گوگل کروم 73 را برای دیوایس اندرویدی‌تان دانلود کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. مزخرف ترین مرورگر گوشی همینه